Anonym skriver:
Hej piger 
Jeg havde positiv æl-test i tirsdag og samme aften havde vi også sex. Dvs. at jeg have æl enten onsdag eller torsdag. Så der er jo chance for graviditet.
Jeg var til fest i aftes, og blev også beruset. Dog ikke så slemt at jeg skulle kaste op, eller ikke kunne gå
men bare alm. beruset tror jeg.
Jeg kom i seng kl 2.30 i nat, uden at føle mig træt, men har det ellers helt fint. Falder i søvn ved 3.00-3.30-tiden. Jeg vågner igen kl 5.00 og har en underlig mavefornemmelse.
Denne mavefornemmelse er svær at beskrive. Det er lidt ligesom at have sommerfugle i maven, men stadig en form for ubehag og en anelse kvalme. Jeg føler selv at kvalmen forsvinder/mindskes hvis jeg står/sidder, i stedet for at ligge.
Derudover har jeg ømme nipples.
Og til sidst, vi havde sex her til morgen også, og jeg blødt lidt friskt blod, kunne vi se bagefter 
Jeg sidder her med en masse blandede følelser, for... Ja, jeg er 23 år, og har faktisk aldrig været beruset før. (Har drukket 2 sommersby eller lign. på en aften, men det var ikke rigtig noget jeg blev så påvirket af).
Jeg aner ikke, om denne mavefornemmelse + kvalme kan være kommet af sprutten? Fejlede jo intet da jeg gik i seng.. 
Plus at jeg har før hørt at en blodplet kan betyde at ægget sætter sig fast, men kunne det ikke ligeså godt være en "abort" 
Håber i er nogle der kan hjælpe mig med at tyde disse symptomer 
fra kvinden der for første gang i sit liv, var beruset igår 
Undskyld men stop dig selv med at psyke dig selv fordi det kan du absolut bruge til nul og niks 
Jo mere man psyker og jo mere man dyrker og fokusere og vender og drejer og hopper og danser om det med symptomer omkring at være gravid jo flere falske symptomer kan der være på også bliver du desværre først for alvor skuffet..
Da du gik i seng der havde du det fint - ja din krop var stadigvæk påvirket af alkoholen... Jeg har haft drukket mig så stangbacardi da jeg var bartender at jeg ikke mærkede jeg var fuld og når jeg så lå ned, BANG så fik kroppen pludselig ro og kort tid efter kunne HELE verdenen snurre rundt for mig 
Det er hvad der sker pga alkohol så at du har haft det dårligt ville jeg nok mere tillægge alkoholen end at du evt er gravid
( dernæst hvorfor sprøjtme drikker man sig beruset hvis man prøver at lave en baby??

Så mit råd er lad tingene være som de er og lad være med at fokuser på noget af det fordi INGEN kan spå om hvordan din krop skal reagere når du bliver gravid og du ender med at gøre dig selv en bjørnetjeneste 
Alt dette er IKKE sagt for at være ond men for lige at servere det direkte for dig istedet for at pakke det ind så håber ikke du bliver støt