så er det min sidste mrd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Anonym trådstarter

hej alle i skønne mennesker

som overskriften lyder, har jeg givet mig selv denne mrd med, til hvis jeg skulle blive gravid, vi har ikke brugt beskyttelse i snart 5 år, og vil nu gerne give mig selv ro i hoved  så starter på mini-piller efter næste mens, ønsker at blive gravid men føler jeg sidder fast så har tænkt meget over det og bliver nødtil at give min underbevidsthed ro nu,
-bare lige brug for at dele

super dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

birthee

Du skal have en krammer  og så synes jeg det er flot du kan give dig selv ro ved at begynde på mini-piller... man kan jo have lov at håbe så...

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

tak for krammet..

c",)

det bliver jeg nødtil, alt andet tager formeget på min psyke nu...
synes jeg fortjener det har ikke taget den op med kærsten endnu, bliver først i min mens periode for han bliver nok trist og ked over det da hans alder puster ham i nakken, han er 27 og der er ikke sket noget i 5 år...

men jeg har brug for det og jeg for tjener det, og det bliver jeg nødtil at lytte til..

Anmeld

29. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Held og lykke fremover. En pause kan sommetider gøre underværker.

Anmeld

31. oktober 2011

Risen

Anonym skriver:

hej alle i skønne mennesker

som overskriften lyder, har jeg givet mig selv denne mrd med, til hvis jeg skulle blive gravid, vi har ikke brugt beskyttelse i snart 5 år, og vil nu gerne give mig selv ro i hoved  så starter på mini-piller efter næste mens, ønsker at blive gravid men føler jeg sidder fast så har tænkt meget over det og bliver nødtil at give min underbevidsthed ro nu,
-bare lige brug for at dele

super dag til jer alle

Hvornår har du testdag? 

Anmeld

31. oktober 2011

1012lmp

Sender dig et stort

I har ikke overvejet at få hjælp? Eller det har i måske prøvet?

Anmeld

31. oktober 2011

nathja

husk nu at brugerbetaling på fertilitetsbehandling bliver fjernet igen fra nytår

Anmeld

31. oktober 2011

Kb

Anonym skriver:

tak for krammet..

c",)

det bliver jeg nødtil, alt andet tager formeget på min psyke nu...
synes jeg fortjener det har ikke taget den op med kærsten endnu, bliver først i min mens periode for han bliver nok trist og ked over det da hans alder puster ham i nakken, han er 27 og der er ikke sket noget i 5 år...

men jeg har brug for det og jeg for tjener det, og det bliver jeg nødtil at lytte til..

Syntes også det er super flot du tager en pause... Det kan væredet lige er det der skal til... Du er vel heller ikke så gammel, går jeg ud fra. Hvis du mener man har alderen pustende i nakken når man er 27 27 er i hvertfald ingen alder for mænd, når det gælder fatilitet - tænk på Charls Chaplin, han fik sit sidste barn da han var 80

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

En pause kan være rigtig godt, så jeg vil ønske dig en god og fredelig pause

5 år er dælme også lang tid at gå og vente på barnet, meeen, synes nu ikke at alderen puster i nakken, når man kun er 27

Jeg går ud fra at I er blevet tjekket? Og som en anden skriver, så skulle brugerbetalingen på fertilitetsbehandlingen gerne blive fjernet fra årsskiftet

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Hvornår har du testdag? 

forventer mens den  17.november

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.