forsvandt jeres symptomer på noget tidspunkt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Godaften Piger

Jeg har idag og hele den foregående uge haft symptomer på mulig graviditet dvs. babs og nutte har været enormt ømme, og haft kvalme til den store guldmedalje og niven og stikken og jagen i underlivet, og øget tissetrang (sikkert fordi jeg drikker tonsvis af vand hver dag ). plus øget træthed, Men idag synes jeg at mine bryst symptomer er mindsket, og mine fornemmelser i underlivet er gået hen og blevet til mens murren i stedet !
Jeg har taget test hos mig selv (positiv), og hos lægen (negativ) og det var den idag.

Jeg er endnu ikke gået over tid,  og forventer næsten at jeg får en meget slem mens denne gang med disse "smerter"/ubehag jeg har haft hele dagen igennem. MEN  er det nu os mens der er på vej ?? eller er det ligamentsmerter og ikke mens smerter ??
altså må sige, babs og nutte er stadig ømme men ikke i samme grad - men man vender sig måske til det??

så, piger. Er der nogen af jer der har oplevet at miste symptomer (altså ikke have dem så slemme) og så stadig være gravide ? (har først test dag lørdag/søndag .

og kom bare med jeres mening om dette, kan godt tåle det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

eirene

Anonym skriver:

Godaften Piger

Jeg har idag og hele den foregående uge haft symptomer på mulig graviditet dvs. babs og nutte har været enormt ømme, og haft kvalme til den store guldmedalje og niven og stikken og jagen i underlivet, og øget tissetrang (sikkert fordi jeg drikker tonsvis af vand hver dag ). plus øget træthed, Men idag synes jeg at mine bryst symptomer er mindsket, og mine fornemmelser i underlivet er gået hen og blevet til mens murren i stedet !
Jeg har taget test hos mig selv (positiv), og hos lægen (negativ) og det var den idag.

Jeg er endnu ikke gået over tid,  og forventer næsten at jeg får en meget slem mens denne gang med disse "smerter"/ubehag jeg har haft hele dagen igennem. MEN  er det nu os mens der er på vej ?? eller er det ligamentsmerter og ikke mens smerter ??
altså må sige, babs og nutte er stadig ømme men ikke i samme grad - men man vender sig måske til det??

så, piger. Er der nogen af jer der har oplevet at miste symptomer (altså ikke have dem så slemme) og så stadig være gravide ? (har først test dag lørdag/søndag .

og kom bare med jeres mening om dette, kan godt tåle det

Jeg har ikke oplevet at have symptomer, at de forsvinder og så være gravid, men jeg har oplevet at have symptomer og tro, virkelig tro jeg var gravid og så kommer mens.

Jeg skal så ikke have flere børn så jeg er jo kun glad for det. Men man kan jo sagtens fremprovokere symptomerne.

Jeg går ud fra at du ønsker at blive gravid så hvis ikke den er der nu, må du prøve igen. Det skal nok komme.

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

eirene skriver:

Jeg har ikke oplevet at have symptomer, at de forsvinder og så være gravid, men jeg har oplevet at have symptomer og tro, virkelig tro jeg var gravid og så kommer mens.

Jeg skal så ikke have flere børn så jeg er jo kun glad for det. Men man kan jo sagtens fremprovokere symptomerne.

Jeg går ud fra at du ønsker at blive gravid så hvis ikke den er der nu, må du prøve igen. Det skal nok komme.

har testet positiv derhjemme og hos lægen

Anmeld

2. november 2011

eirene

Anonym skriver:

Jubii så gik det jo som det skulle alligevel. Tillykke.

Anmeld

2. november 2011

Nina Amelia

Mine symptomer har været ret kraftige i begge graviditeter men i denne her (2.) forsvandt mine symptomer pludseligt i uge 7-8.. Ved dog ikke om du kan bruge det til noget da det på det tidspunkt var 100% sikkert at jeg var/havde været gravid..

Krydser fingre for at der er gevinst

Anmeld

2. november 2011

Nina Amelia

Anonym skriver:

Så lige at du havde postet STORT TILLYKKE!

Anmeld

2. november 2011

Misty

Ja, jeg oplevede det Havde faktisk ingen symptomer før jeg testede... Men fik dem først i 6. uge lige udover at mine bryster blev ømme. Alle mine symptomer forsvandt igen i uge 10... Havde vil ømme bryster de første 10, men det forsvandt heldigvis igen

Misty 26+5

Anmeld

2. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Havde du ikke testet negativt hos lægen idag?? Det står der ihvertfald i dit lange indlæg Nå, men ens symptomet kan sagtens forsvinde for en stund, for derefter at vende tilbage.. Jeg håber din hjemme teste forsat bliver positive!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.