Anonym skriver:
Godaften Piger
Jeg har idag og hele den foregående uge haft symptomer på mulig graviditet dvs. babs og nutte har været enormt ømme, og haft kvalme til den store guldmedalje og niven og stikken og jagen i underlivet, og øget tissetrang (sikkert fordi jeg drikker tonsvis af vand hver dag ). plus øget træthed, Men idag synes jeg at mine bryst symptomer er mindsket, og mine fornemmelser i underlivet er gået hen og blevet til mens murren i stedet
!
Jeg har taget test hos mig selv (positiv), og hos lægen (negativ) og det var den idag.
Jeg er endnu ikke gået over tid, og forventer næsten at jeg får en meget slem mens denne gang med disse "smerter"/ubehag jeg har haft hele dagen igennem. MEN er det nu os mens der er på vej ?? eller er det ligamentsmerter og ikke mens smerter ??
altså må sige, babs og nutte er stadig ømme men ikke i samme grad - men man vender sig måske til det??
så, piger. Er der nogen af jer der har oplevet at miste symptomer (altså ikke have dem så slemme) og så stadig være gravide ? (har først test dag lørdag/søndag .
og kom bare med jeres mening om dette, kan godt tåle det 
Jeg har ikke oplevet at have symptomer, at de forsvinder og så være gravid, men jeg har oplevet at have symptomer og tro, virkelig tro jeg var gravid og så kommer mens.
Jeg skal så ikke have flere børn så jeg er jo kun glad for det. Men man kan jo sagtens fremprovokere symptomerne.
Jeg går ud fra at du ønsker at blive gravid så hvis ikke den er der nu, må du prøve igen. Det skal nok komme. 
Anmeld