Nysgerrighed??? Str på tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

FrkMR

Pas på med at lytte til det

Jeg fik præcis det samme at vide, og har derfor kun meget lidt i str 50 - tilgengæld har jeg bunkevis i str 56 og opefter.

Min søn var 3250g og 52cm - Men han tabte sig til 2994g før vi tog fra sygehuset.

Min søn er nu en uge og han svømmer nærmest stadig i str 50 og jeg er nødt til at vaske hans tøj hver dag fordi jeg kun har 2 natdragter, 2 par bukser og nogle få bodies i str 50.

Så nu er jeg nødt til at ønske mig tøj i str 50 af de sidste barselsgæster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

banditten2011

Sakris skriver:

Da jeg var lige så langt henne som dig (35+3), fik jeg skønnet til 2400 g. 

Jeg fødte dagen før termin, en datter på 2600g og 49 cm. Hun brugte str. 50 i 7 uger!

Okay.. Ja der er godt nok meget forskel men så kan jeg få shoppet noget mere hvis han kan passe str 50

Anmeld

28. oktober 2011

banditten2011

Nadia&Daniel skriver:

Laura kom til verden 9 dage før tid (pk)

Vægt: 2580 gram

Længde: 46 cm.

Hun brugt 50 i laaaaang tid, vi måtte ud og købe mere. Hun blev 1 år i denne uge, og hun bruger stdig str. 68 (4-6 mdr.)

Hod nu op en lille en var der en grund til hun ikk var større?

Anmeld

28. oktober 2011

banditten2011

Nymfe skriver:

Pas på med at lytte til det

Jeg fik præcis det samme at vide, og har derfor kun meget lidt i str 50 - tilgengæld har jeg bunkevis i str 56 og opefter.

Min søn var 3250g og 52cm - Men han tabte sig til 2994g før vi tog fra sygehuset.

Min søn er nu en uge og han svømmer nærmest stadig i str 50 og jeg er nødt til at vaske hans tøj hver dag fordi jeg kun har 2 natdragter, 2 par bukser og nogle få bodies i str 50.

Så nu er jeg nødt til at ønske mig tøj i str 50 af de sidste barselsgæster.

Ja syntes godt nok det er svært.. Har dog lidt mere i str 50 men hold nu op jeg syntes det er svært

Anmeld

28. oktober 2011

Mi

Mine tvillingepiger vejede 1640g og 1665g og var 40 og 42 cm lange. De havde str 44 på da vi lå på sygehuset, men vi havde kun str 50 derhjemme, så det fik de på, da vi kom hjem efter en måned. Det svømmede de i, og brugte det jo i flere uger (kan ikke huske præcis hvor lang tid, men længe).

Maja vejede 3300g, det samme som sine storesøstre tilsammen og var vist 50cm lang. Hun brugte også str 50, men kun i få uger.

Anmeld

29. oktober 2011

banditten2011

Mi skriver:

Mine tvillingepiger vejede 1640g og 1665g og var 40 og 42 cm lange. De havde str 44 på da vi lå på sygehuset, men vi havde kun str 50 derhjemme, så det fik de på, da vi kom hjem efter en måned. Det svømmede de i, og brugte det jo i flere uger (kan ikke huske præcis hvor lang tid, men længe).

Maja vejede 3300g, det samme som sine storesøstre tilsammen og var vist 50cm lang. Hun brugte også str 50, men kun i få uger.

Puhaa det var godt nok nogle små tvilling, født for tidligt?

Anmeld

29. oktober 2011

Jeia

Mine vejede 4500 og 4800 g og var henholdsvis 55 og 57 cm lange. De brugte begge 56 i et par uger. Havde heldigvis ikke købt noget i std. 50

Anmeld

29. oktober 2011

banditten2011

Jeia skriver:

Mine vejede 4500 og 4800 g og var henholdsvis 55 og 57 cm lange. De brugte begge 56 i et par uger. Havde heldigvis ikke købt noget i std. 50

Det var os lidt større basser men syntes godt nok det er svært for der er ingen som ved hvor stor han er når han vil til verden desværre

Anmeld

29. oktober 2011

Jeia

banditten2011 skriver:

Det var os lidt større basser men syntes godt nok det er svært for der er ingen som ved hvor stor han er når han vil til verden desværre

Jeg syntes også det var svært første gang. Fik at vide gennem hele graviditeten, at han ville være stor. Så valgte at låne lidt i std. 50 af en veninde, og så købe std 56. Med nr 2 fik jeg igen at vide at hun ville være stor, stolede på det, så gad ikke en gang at låne for en sikkerhed skyld

Anmeld

29. oktober 2011

Mi

banditten2011 skriver:

Puhaa det var godt nok nogle små tvilling, født for tidligt?

Ja, to måneder for tidlig, men sunde og raske  De er 7 år idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.