Nysgerrighed??? Str på tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

banditten2011

LunaLykke skriver:

Min pige vejde 3920 og var 51 lang. Og blev født lige på terminsdagen. Hun kom direkte i str 56, gad ikke engang prøve at give hende str 50 på, for kunne bare se at det kunne hun ikke passe.

Så har hun fulgt størrelserne rimelig godt indtil videre, altså hun passede 56 til hun var omkring 2 mdr, så gik jeg over til 62  

Man skal ikke købe for meget i str 50, for selvom de godt kan passe det når de bliver født, så vokser de jo så sindssygt hurtigt, så de kan ikke passe det ret længe. Så hellere købe 56 og det så måske er lidt for stort i starten

har heldigvis heller ikk købt særlig meget.. men syntes godt nok det er svært..

da jeg var 35+4 blev han skønnet til 2600g men ved jo ikk hvor hurtigt lillemanden tager på inde i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

lycly

banditten2011 skriver:

har heldigvis heller ikk købt særlig meget.. men syntes godt nok det er svært..

da jeg var 35+4 blev han skønnet til 2600g men ved jo ikk hvor hurtigt lillemanden tager på inde i maven

Nej det er ikke til at vide, og der kan også godt "gemme" sig meget mere baby derinde end de lige kan mærke. Men tror det er de færreste babyer der ikke kan passe str 56 når de bliver født. Så man er rimelig godt dækket ind med str 56.

Desuden er det også en god idé at være klar med noget i 62, for LIGEPLUDSELIG en dag, så er 56 for småt

Anmeld

28. oktober 2011

banditten2011

Taniakb skriver:

Hvor lang tid er der tilbage? Og hvor stor er h*n ?

jamen da jeg var 35+4 blev han skønnet til 2600g men har ingen ide om hvor hurtigt han tager på i maven.. er idag 38+1

Anmeld

28. oktober 2011

lisesp83

banditten2011 skriver:

Hun var os en lille en var?

uha syntes det er meget svært hehe

Ja hun var en bette en, og jm skød hende ellers til at veje 3800 ca, så det var noget af en forskel

Anmeld

28. oktober 2011

banditten2011

LunaLykke skriver:

Nej det er ikke til at vide, og der kan også godt "gemme" sig meget mere baby derinde end de lige kan mærke. Men tror det er de færreste babyer der ikke kan passe str 56 når de bliver født. Så man er rimelig godt dækket ind med str 56.

Desuden er det også en god idé at være klar med noget i 62, for LIGEPLUDSELIG en dag, så er 56 for småt

Uhaa vælter i str 62 hehe så det er der masser af

jaa der kan sagtens gemme sig en masse der inde, for jm fik ham til at ligge tværleje men det gjorde han altså ikk så

Anmeld

28. oktober 2011

Taniakb

banditten2011 skriver:

jamen da jeg var 35+4 blev han skønnet til 2600g men har ingen ide om hvor hurtigt han tager på i maven.. er idag 38+1

Køb et par sæt tøj men ik for meget.. Så kan du altid købe noget mere, hvis behovet er der.

Og hvis det er at du køber det i en butik fra nyt, så bare husk at gem kvitteringen, så kan du jo altid få pengene igen, hvis det viser sig at han ikke kan passe det

Anmeld

28. oktober 2011

banditten2011

lisesp83 skriver:

Ja hun var en bette en, og jm skød hende ellers til at veje 3800 ca, så det var noget af en forskel

hehe hold da op det var da noget af et forkert skøn hehe.. det sagde de selv med mig da jeg kom til verden, bleb skønnet til 3600g og vejede 2600g så de kan jo mærke en del forkert hehe

Anmeld

28. oktober 2011

banditten2011

Taniakb skriver:

Køb et par sæt tøj men ik for meget.. Så kan du altid købe noget mere, hvis behovet er der.

Og hvis det er at du køber det i en butik fra nyt, så bare husk at gem kvitteringen, så kan du jo altid få pengene igen, hvis det viser sig at han ikke kan passe det

jaah det er rigtigt hehe

har slet ikk tænkt så langt at jeg bar kunne gå ind og bytte det igen hehe

Anmeld

28. oktober 2011

lisesp83

banditten2011 skriver:

hehe hold da op det var da noget af et forkert skøn hehe.. det sagde de selv med mig da jeg kom til verden, bleb skønnet til 3600g og vejede 2600g så de kan jo mærke en del forkert hehe

Ja det må man sige

Så jeg turde kun købe str 56, fordi jeg troede jo på vægt skønnet. Det gør man vel som førstegangs mor

Anmeld

28. oktober 2011

lycly

banditten2011 skriver:

Uhaa vælter i str 62 hehe så det er der masser af

jaa der kan sagtens gemme sig en masse der inde, for jm fik ham til at ligge tværleje men det gjorde han altså ikk så

Jamen så er du godt dækket ind

Lige præcis. Min datter blev skønnet til at veje 3100 ca kort tid før jeg fødte. Og hun vejede altså næsten 4 kilo!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.