vi har også lige haft samme problem, - som altså har stået på længe. Vores pige på 5 gider helt ærligt ikke. Det vil hun selvfølgeligt ikke indrømme, men. Og jeg har prøvet at snakke med hende om det, og at lokke og true og lige meget har det hjulpet.
Så brugte jeg ufin krigsførelse... Når jeg spurgte hvorfor hun ikke gjorde det, kunne hun aldrig give mig et godt svar, så jeg tænkte, at nu ville jeg lægge hende ordene i munden. Så jeg spurgte om ikke det kløede i numsen, nu hun aldrig tørrede sig, og JO, det gjorde det godt nok, og gjorde ondt mente hun også det gjorde. Så spurgte jeg om det så var derfor hun ikke tørrede sig, (da vi køber det billige, og ikke så bløde lækre wc papir her i huset... hehe), fordi papiret altså skulle være for hårdt og gøre ondt i hende ømme bagdel?!? JA, det var netop derfor, meddelte den lille dame. SÅ sagde jeg fint nok, nu skal du se, nu får du en pakke wc papir som kun er dit, det mest luksus bløde lækre papir som jeg kan opdrive. Og så tørrer du dig også, ikk!? Og jo, det lovede hun højt og helligt.
Og indtil videre virker det. Jeg tror måske mere det er fordi hun godt kan lide den ekstra opmærksomhed, det er at HUN har sin egen wc rulle, som det kun er hende der må bruge, det er lige vand på hendes lille mølle... (hehe)
Anmeld