fastelavnstøj søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.355 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2009

Jennyfer

Til min lille dreng. Jeg har været i butikkerne og der er jeg åbenbart for sent ude. Enten har de str. 74 som er en anelse for lille og så har de str. 92. Min søn jacob bruger str. 80 i tøj. (str. 1 år)

Nogen der har en dragt i den størrelse eller har ideer til at få kreeret en nem løsning. Han kan desvæære ikke gå endnu han er 11 måneder.

Så hjælp hvis i kan.

Jeg betaler gerne. sæt et billede herind

Mvh

Inge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

trunte89

I næste uge i føtex har de en spiderman dragt i str 86 mener jeg. kan jo være der er nogle tilbage i den størrelse.
Den var hvertfald rigtig sød

Anmeld

8. februar 2009

fam.4xc

personligt synes jeg det er synd at putte så lille et barn i det syntetiske tøj... hvad med at finde på noget enkelt hvor han som sådan ik skal klædes ud??
Et par cowboy bukser, en lille sjorte og en cowboy hat ku da nemt udgøre en forklædning... hvis det endelig er kan man jo også få de der natdragter der forestille noget, feks en politi mand eller et skelet... og det er mere behageligt at ha på...
Catrine på 1 år og 2 mdr skal blot ha et lille ballet skørt ud over en body og strømpe bukser...

Det jo mere os voksne der i den alder synes de ser søde ud end eget ønske om at blive klædt ud

Anmeld

8. februar 2009

Sara.

fam.4xc skriver:

personligt synes jeg det er synd at putte så lille et barn i det syntetiske tøj... hvad med at finde på noget enkelt hvor han som sådan ik skal klædes ud??
Et par cowboy bukser, en lille sjorte og en cowboy hat ku da nemt udgøre en forklædning... hvis det endelig er kan man jo også få de der natdragter der forestille noget, feks en politi mand eller et skelet... og det er mere behageligt at ha på...
Catrine på 1 år og 2 mdr skal blot ha et lille ballet skørt ud over en body og strømpe bukser...

Det jo mere os voksne der i den alder synes de ser søde ud end eget ønske om at blive klædt ud

Jeg hopper lige med her... den der natdragt der ligner et skelet? Hva mærke er den - hvor kan man købe den? Sys det lyder smart at det ikke er det der trælse syntetiske stof min pige på 16 mdr skal løbe rundt i hele dagen.... Og faren sys det kan være sjovt med et skelet... så....

Anmeld

8. februar 2009

fam.4xc

lærkes_mor skriver:

Jeg hopper lige med her... den der natdragt der ligner et skelet? Hva mærke er den - hvor kan man købe den? Sys det lyder smart at det ikke er det der trælse syntetiske stof min pige på 16 mdr skal løbe rundt i hele dagen.... Og faren sys det kan være sjovt med et skelet... så....

jamen jeg har set dem flere steder bla i H&M, Bilka og føtex... det ik altid kun lige her op til fastelavn, men i alt almindelighed de har det som feks nattøj

Anmeld

8. februar 2009

EliasNoah

Jeg har købt til Elias inde på blikfang.com

Der er små størrelser og de er ikke ret dyre. de går helt nede fra 0 - ½år

Jeg har købt denne til Elias.. han er bare SÅ sød

Anmeld

8. februar 2009

eliasogmor

Jennyfer skriver:

Til min lille dreng. Jeg har været i butikkerne og der er jeg åbenbart for sent ude. Enten har de str. 74 som er en anelse for lille og så har de str. 92. Min søn jacob bruger str. 80 i tøj. (str. 1 år)

Nogen der har en dragt i den størrelse eller har ideer til at få kreeret en nem løsning. Han kan desvæære ikke gå endnu han er 11 måneder.

Så hjælp hvis i kan.

Jeg betaler gerne. sæt et billede herind

Mvh

Inge

hej..elias bruger også 80.. og vi har købt brs 92 og den passer perfekt.....knus god søgning

Anmeld

9. februar 2009

Sara.

fam.4xc skriver:

jamen jeg har set dem flere steder bla i H&M, Bilka og føtex... det ik altid kun lige her op til fastelavn, men i alt almindelighed de har det som feks nattøj

tak for svar så vil jeg kigge der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.