Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.
NU har jeg fået taget den test, men den var ikke positiv.
Jeg tror jeg vil se tiden an, og se om min menstruation skulle dukke ud senere hen, for hvis den ikke gør det, MÅ den da være der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kimmie. skriver: Hej piger. NU har jeg fået taget den test, men den var ikke positiv. Jeg tror jeg vil se tiden an, og se om min menstruation skulle dukke ud senere hen, for hvis den ikke gør det, MÅ den da være der
Det var træls men igen, de kloge hoveder herinde siger altså at man ikke danner det der HCG hormon noget lige hurtigt alle sammen, nogen kan først teste positivt i uge 7-8 stykker.
Ikke nødvendigvis, din menstruation kan udeblive i månedsvis af flere grunde, bl.a. PCO.
Håber på snarlig afklaring til dig.
christina92 skriver: Det var træls men igen, de kloge hoveder herinde siger altså at man ikke danner det der HCG hormon noget lige hurtigt alle sammen, nogen kan først teste positivt i uge 7-8 stykker.
ja, jeg venter utålmodigt
Rockertand skriver: Ikke nødvendigvis, din menstruation kan udeblive i månedsvis af flere grunde, bl.a. PCO. Håber på snarlig afklaring til dig.
tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128