Tror I at jeg kan være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

lulini

Anonym skriver:

Thi hi hvor sjovt

Skal ned med en urinprøve til lægen i morgen og så får jeg tid til 1 lægebesøg og så giver jeg mig til kende.. blir hyggeligt at ha en at følges med

Jeg tror vi har en mere at følges med - hun har regnet sig frem til at være 4+3 idag 

Jeg skal til scanning den 7. og finde ud af termin 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

lulini skriver:

Jeg tror vi har en mere at følges med - hun har regnet sig frem til at være 4+3 idag 

Jeg skal til scanning den 7. og finde ud af termin 

Ja tror nok jeg læste den tråd, men forstod ikk lige hvordan hun kan være 4+3 hvis hun havde test dag i dag (eller var det i går)????

Jeg havde testdag i fredags!

Ih, du er heldig at du skal til scanning for at se hvor langt du er henne - hvad skyldtes det???

Anmeld

31. oktober 2011

lulini

Anonym skriver:

Ja tror nok jeg læste den tråd, men forstod ikk lige hvordan hun kan være 4+3 hvis hun havde test dag i dag (eller var det i går)????

Jeg havde testdag i fredags!

Ih, du er heldig at du skal til scanning for at se hvor langt du er henne - hvad skyldtes det???

måske er der forskel på vores cyklusser? 

jeg havde testdag i lørdags 

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

lulini skriver:

måske er der forskel på vores cyklusser? 

jeg havde testdag i lørdags 

Nåh ja

Hvorfor skal du til termins scanning??

Anmeld

31. oktober 2011

lulini

Anonym skriver:

Nåh ja

Hvorfor skal du til termins scanning??

fordi vi ikke helt ved hvornår jeg har termin og lægen ikke kan blive enig med sig selv.

mine udregninger er taget udfra hvordan min mens plejer at være men de sidste to gange før sidste gang har den været lidt bøvlet 

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

lulini skriver:

fordi vi ikke helt ved hvornår jeg har termin og lægen ikke kan blive enig med sig selv.

mine udregninger er taget udfra hvordan min mens plejer at være men de sidste to gange før sidste gang har den været lidt bøvlet 

Aha derfor

Spændende

Jeg ville nu heller ikk ha noget i mod at komme til en termins scanning....

Anmeld

31. oktober 2011

lulini

Anonym skriver:

Aha derfor

Spændende

Jeg ville nu heller ikk ha noget i mod at komme til en termins scanning....

da lægen sagde "Du får en tid til scanning om et par uger" der sad jeg faktisk bare med de der tanker "HVAD? HVORFOR? ER DER NOGET GALT?" der skal bare ingenting til 

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

lulini skriver:

da lægen sagde "Du får en tid til scanning om et par uger" der sad jeg faktisk bare med de der tanker "HVAD? HVORFOR? ER DER NOGET GALT?" der skal bare ingenting til 

Nåh ja - det kan jeg da godt forstå, hvis lægen ikke nævnte at det var for at beregne termin...

Held og lykke den 7

Anmeld

31. oktober 2011

lulini

Anonym skriver:

Nåh ja - det kan jeg da godt forstå, hvis lægen ikke nævnte at det var for at beregne termin...

Held og lykke den 7

Det gjorde han men først efter de tanker havde været der 

Mange tak  og god tur til lægen 

glæder mig til at se hvem du er hahah 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.