Min fødsel er aflyst! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Maja_4000

Mettemus skriver:

Så tag det kejsersnit! Det kan sagtens være en fantastisk oplevelse selvom man ikke føder selv. Jeg var SÅ glad for mit og synes det var så stort. De er så dygtige og jeg synes virkelig ikke generne ved det er så slemme som man ofte hører om!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Frøken J.

Åh for helvede søde, det var slet ikke den melding jeg havde regnet med! Jeg troede, at du havde født på nuværende tidspunkt, og at du ikke fortsat skulle gå rundt med alle de forbandede smerter!! Jeg synes, at du skal tage det kejsersnit. For dit eget bedste! Jeg ved godt, at du gerne ville føde selv, men jeg fornemmer bare, at du er så langt ude lige nu, at du har brug for at få hende ud, så du også magter at være mor - Så du har tilstrækkeligt med overskud!

Jeg sender dig en gigantisk krammer. Du ved hvor jeg er, hvis du har brug for at tale.

Anmeld

28. oktober 2011

SpunkenJo

Jeg ved ikke lige hvor du bor, men amoxa.com på Christianshavn er en mulighed. De skulle være super til det der med at modne og sætte igang....

kig på deres hjemmeside her:
http://www.amoxa.com/

Jeg håber for dig, der snart kommer til at ske noget, for kan fornemme at det der med KS ikke lige er dig

Anmeld

28. oktober 2011

Nessie

Åh hvor er det bare ikke fair. Det har jeg godt nok heller ikke hørt om før.

Men det er jo hårdt for din krop at blive ved, så jeg vil da sige at du skal tage imod tilbuddet om KS, det er slet ikke så slemt, og det vigtigste er jo at den lille kommer ud.

Pøj pøj til dig

Anmeld

28. oktober 2011

TaAsJu

Havde da godt nok også troet du havde født på nuværende tidspunkt.. Ej for noget øv da..

Og troede da heller ikke at når man først var sat igang så stoppede man altså ikke igen!!

Men syntes du skal tænke rigtig meget over det med KS. hvis du kan holde det ud så vent til du skal der ind igen søndag.. og tænke det en kontra det andet forløb igennem..

Mange kram

Anmeld

28. oktober 2011

Madam Blå

Har lige ringet op til dem igen. Er stadig helt grædefærdig Tænker mere og mere på det kejsersnit.. Så skal op og tale med en læge om det.

Jordemoderen - dne dumme ko!!! - tilbød mig flere af de der igangsættelsespiller....... Hvorfor fanden gav hun mig dem så ikke bare til at starte på?!.. BROK!

Jeg magter ikke flere piller. Får så ondt af dem, og orker ikke mere..

Tusind tak for jeres svar

Anmeld

28. oktober 2011

TaAsJu

Nogen gange er de ikke til og forstå de der JM..

Men held og lykke søde

Anmeld

31. oktober 2011

babyMark

hej søde

hvordan går det med dig? Har du mon født?

du får lige en stor

Anmeld

31. oktober 2011

TaAsJu

babyMark skriver:

hej søde

hvordan går det med dig? Har du mon født?

du får lige en stor

Sad lige og tænkte det samme

Hmmm gad vide gad vide...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.