Madam Blå skriver:
Jeg vidste godt, at det ville tage tid.. Lang tid. Men ingen har sagt til mig, at man kan stoppe midt i sådan et forløb
Så er helt slået ud. Øvøvøv.. Føler mig sgu helt snydt 
det kan jeg godt forstå. men det er jo et hårdt forløb og hårdt for kroppen.. det er måske kun et par dage.. og hvem ved om din fødsel går igang af sig selv lige pludselig..
en god idé er evt liiige at få styr på de sidste ting. gennemgå det du har pakket til dig selv og til den lille.. og sørg for at du har det med du skal bruge, og ellers ud og køb det sidste...
forbered forbered forbered.. evt vask lidt tøj til den lille og tag dig god tid om at pusse om puslebordet og sådan nogle ting, klargør barnevognen, sørg for at den funger som den skal..
der er MASSER af ting du kan give dig til som får ventetiden til at vare lidt kortere...
og så hop i biffen... hop for guds skyld i biffen..
bare lige.. fordi at min kæreste og jeg har føsrt lige været i biffen her i weekenden, og det er første gang vi har været det siden vi blev forældre for snar 10 mdr siden..
så sørg lige for at komme afsted og få gjort nogle af de ting du ikke lige får mulighed for når den lille er kommet ud.. det lyder kliche, i know. men jeg mener det sgu seriøst..
det er ikke fordi at ens liv går i stå, men det kommer på standby, og man har tendens til at glemme sig selv.. så sørg for det..
nu ved jeg ikke om du må tage i svømmehallen, det tror jeg ikke der sker noget ved. og så bare tuller lidt rundt i det varme vang og nyd at din krop lige er blevet lidt lettere under vandet.. (man siger at det føles fantastisk at mærke baby når man selv er under vandet) jeg kan ikke lige erindre at jeg var i svømmeren tæt på termin.. så jeg ved ikke helt hvordan det føles..

brug den sidste tid på hyg og ting der liiiige skal ordnes.. 
Anmeld