Min fødsel er aflyst! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.955 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Madam Blå

Igangsættelsens dag 4, blev også den sidste.. Og ingen baby til mig

Kom derop, og har endnu 1,5 cm blød livmoderhals tilbage, og er to fingre åben for neden af livmoderhalsen... MEN!! er stadig helt lukket op til livmoderen, så de kunne ikke tage vandet..

Så fik tilbudt en pause med igangsættelsen, eller et kejsersnit. Lige nu står min verden ikke længere Er så ked af det. Kan slet ikke stoppe med at græde. Ingen har fortalt mig, at man stopper midt i sådan et forløb.

Jeg skal komme igen på søndag, og så må vi se på det. Magter det slet ikke.. Overvejer virkelig det kejsersnit.. For helvede altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Isabella_mor

Madam Blå skriver:

Kom derop, og har endnu 1,5 cm blød livmoderhals tilbage, og er to fingre åben for neden af livmoderhalsen... MEN!! er stadig helt lukket op til livmoderen, så de kunne ikke tage vandet..

Så fik tilbudt en pause med igangsættelsen, eller et kejsersnit. Lige nu står min verden ikke længere Er så ked af det. Kan slet ikke stoppe med at græde. Ingen har fortalt mig, at man stopper midt i sådan et forløb.

Jeg skal komme igen på søndag, og så må vi se på det. Magter det slet ikke.. Overvejer virkelig det kejsersnit.. For helvede altså!

ventetiden er det værste de sidste to uger, og jeg kan godt forstå du er utålmodig og skuffet.

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Øv, kender ikke til selve situatione da jeg slet ikke har født endnu eller nærmer mig fødsel, men kan sagtent føle med dine frustrationer, øv øv... Men hvis der skal være lys for enden af tundlen så kommer der snart en sød baby ud til dig.

for snart at ske noget

Anmeld

28. oktober 2011

1012lmp

Har jeg godt nok heller aldrig hørt om men det er vel fordi din krop slet ikke er klar til fødsel endnu...!

må jeg spørge hvorfor du skal sættes igang før tid?

Anmeld

28. oktober 2011

Madam Blå

isabellamor skriver:

ventetiden er det værste de sidste to uger, og jeg kan godt forstå du er utålmodig og skuffet.

Jeg vidste godt, at det ville tage tid.. Lang tid. Men ingen har sagt til mig, at man kan stoppe midt i sådan et forløb Så er helt slået ud. Øvøvøv.. Føler mig sgu helt snydt

Anmeld

28. oktober 2011

MaybeBaby

Madam Blå skriver:

What? Det har jeg heller ikke hørt om før! Åh bette pus da! baby vil da slet ikke ud åbenbart...

Anmeld

28. oktober 2011

Mettemus

Madam Blå skriver:

Så tag det kejsersnit! Det kan sagtens være en fantastisk oplevelse selvom man ikke føder selv. Jeg var SÅ glad for mit og synes det var så stort. De er så dygtige og jeg synes virkelig ikke generne ved det er så slemme som man ofte hører om!

Anmeld

28. oktober 2011

lycly

Mettemus skriver:

Så tag det kejsersnit! Det kan sagtens være en fantastisk oplevelse selvom man ikke føder selv. Jeg var SÅ glad for mit og synes det var så stort. De er så dygtige og jeg synes virkelig ikke generne ved det er så slemme som man ofte hører om!

Det er en mindst ligeså stor oplevelse ved kejsersnit. Jeg fik akut kejsersnit og var også rigtig ked af det over ikke at føde selv. Men det var stadig en fantastisk oplevelse, og som Mettemus skriver, så er generne slet ikke så slemme. I mit tilfælde var jeg hurtigere på benene og hurtigere "normal" igen end mange af dem der har født normalt

Anmeld

28. oktober 2011

Isabella_mor

Madam Blå skriver:

Jeg vidste godt, at det ville tage tid.. Lang tid. Men ingen har sagt til mig, at man kan stoppe midt i sådan et forløb Så er helt slået ud. Øvøvøv.. Føler mig sgu helt snydt

det kan jeg godt forstå. men det er jo et hårdt forløb og hårdt for kroppen.. det er måske kun et par dage.. og hvem ved om din fødsel går igang af sig selv lige pludselig.. 

en god idé er evt liiige at få styr på de sidste ting. gennemgå det du har pakket til dig selv og til den lille.. og sørg for at du har det med du skal bruge, og ellers ud og køb det sidste... 

forbered forbered forbered.. evt vask lidt tøj til den lille og tag dig god tid om at pusse om puslebordet og sådan nogle ting, klargør barnevognen, sørg for at den funger som den skal.. 

der er MASSER af ting du kan give dig til som får ventetiden til at vare lidt kortere... 

og så hop i biffen... hop for guds skyld i biffen.. 

bare lige.. fordi at min kæreste og jeg har føsrt lige været i biffen her i weekenden, og det er første gang vi har været det siden vi blev forældre for snar 10 mdr siden.. 

så sørg lige for at komme afsted og få gjort nogle af de ting du ikke lige får mulighed for når den lille er kommet ud.. det lyder kliche, i know. men jeg mener det sgu seriøst.. 

det er ikke fordi at ens liv går i stå, men det kommer på standby, og man har tendens til at glemme sig selv.. så sørg for det..

nu ved jeg ikke om du må tage i svømmehallen, det tror jeg ikke der sker noget ved. og så bare tuller lidt rundt i det varme vang og nyd at din krop lige er blevet lidt lettere under vandet.. (man siger at det føles fantastisk at mærke baby når man selv er under vandet) jeg kan ikke lige erindre at jeg var i svømmeren tæt på termin.. så jeg ved ikke helt hvordan det føles.. 

brug den sidste tid på hyg og ting der liiiige skal ordnes..

Anmeld

28. oktober 2011

<3

Det lyder da også helt vildt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.