Rod i systemet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Risen

Hej kvinder, 

Jeg har virkelig brug for en fremmede lige til at vuderer hvad der sker i min cyklus. Jeg kan nemlig ikke selv finde rundt i det. 

Jeg havde sidst mens d. 15 okt, min cyklus er på 29 dage, så jeg burde være æl i morgen. Men tog en æl test i søndags hvor der var 2 streger, ikke ens, men der var 2. Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og idag, har den været fuldstændig negativ, ikke så meget som en streg nr 2 kan ses. Derfor tænker jeg om jeg måske kunne have haft æl i i begyndelsen af min cyklus? - Kan man det? - Men det som så tyder imod, er mit udflåd. De seneste par dage har det været æggehvide agtigt og idag lotion agtigt. Det er jo et tegn på ÆL ifølge flere eksperter. Men testene siger noget andet.. 

Er godt og grundig forvirret, og håber der er en sød sjæl som vil hjælpe mig igennem dette kaos 

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

filucaogclaudia

Du kan sagtens have haft ægløsning lige før du startede med testene, da jeg brugte test fandt jeg ud af, at jeg havde ægløsning meget sent, i forhold til midten af minregelmæssige cyklus.
Lægen kan tage en blodprøve for at sikre, at du overhovedet har ægløsning, det er der ingen garanti for selvom man har regelmæssig menses.
Ellers vil jeg foreslå, at starte med testene noget tidligere næste måned.
held og lykke

Anmeld

28. oktober 2011

Risen

filucaogclaudia skriver:

Du kan sagtens have haft ægløsning lige før du startede med testene, da jeg brugte test fandt jeg ud af, at jeg havde ægløsning meget sent, i forhold til midten af minregelmæssige cyklus.
Lægen kan tage en blodprøve for at sikre, at du overhovedet har ægløsning, det er der ingen garanti for selvom man har regelmæssig menses.
Ellers vil jeg foreslå, at starte med testene noget tidligere næste måned.
held og lykke

Tusinde tak for dit svar.

Jeg er ret sikkert på jeg har ÆL, idet jeg er blevet gravid 2 gange før , men det er lige med at finde ud af hvornår den kommer. Jeg synes bare det er mærkeligt at teste siger noget andet end udflåd.  - Men det er vel testene der i sidste ende er mest sikre?  

Anmeld

28. oktober 2011

Risen

Opper den lige og håber på flere svar 

Anmeld

28. oktober 2011

Risen

LIGEMEGET! Har lige fået en positiv æl-test! Jubiii! Så skal den være der denne gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.