Vil ikke have været foruden min bæresele og har brugt den flittigt til begge mine børn - for det første er den fantastisk når man gerne vil bruge begge hænder.
Har altid boet i lejlighed og på 3 sal. hvor der er fællesvaskeri i kælderen... Det er ret kompliceret at skulle vade fra lejligheden til vaskehus med masser vasketøj, hvis man kun har én arm og baby på den anden.
Jeg har også haft stor glæde af den når (da mine børn var ganske spæd) de blev ked af det og havde brug for tryghed, når vi var ude at gå tur. Op i selen og så er alt dejligt, fremfor at have en skrigende unge der ligger i barnevognene og skriger på tryghed!
Når de bliver lidt ældre, har jeg også haft gavn af den i den forstand, at der komer et punkt, hvor det er kedeligt at ligge i barnevognen, hvor man intet kan se og samtid er de ikke ferme nok/muskulaturen i ryggen ikek stærk nok til at sidde selv. Og der er den også fantastisk at have med, da børnene så kan komme op og opleve.
Desuden, som der også er nævnt, er den fantastisk, når baby gerne vil være tæt og man måske står og laver mad eller bare er rigtig træt i armene af at bære!!!
Anmeld