Bæresele???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

GitteC78

Hej

Har du invisteret i en bæresele? Hvorfor?

Hvis ikke, hvorfor ikke?

Jeg skal have nr 2 til marts og har gået og tænkt over om jeg skal invistere i en bæresele. Jeg ved ikke om jeg får brug for en eller om det bare er spild af penge.

Håber I vil fortælle hvorfor i har en og hvorfor i ikke ønsker en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Carl-Emil's mor

GitteC78 skriver:

Hej

Har du invisteret i en bæresele? Hvorfor?

Hvis ikke, hvorfor ikke?

Jeg skal have nr 2 til marts og har gået og tænkt over om jeg skal invistere i en bæresele. Jeg ved ikke om jeg får brug for en eller om det bare er spild af penge.

Håber I vil fortælle hvorfor i har en og hvorfor i ikke ønsker en.

vi har valgt ikke at købe en men se om vi kommer til at få brug for den i løbet af foråret og gør vi så køber vi en..

vi er dog helt enige om at barnet skal vende ind med ansigtet mod den person der bær barnet.. ( vi tager kæmpe stor modstand af dem hvor barnet skal kigge ud på verdenen pga de rygskader de kan medfører men det er jo forskelligt

Anmeld

28. oktober 2011

B&J

Vi brugte vores bæresele rigtigt meget da vi elskede når vi skulle ud og gå osv... den kunne vi ikke undvære

Anmeld

28. oktober 2011

GitteC78

Höör skriver:

vi har valgt ikke at købe en men se om vi kommer til at få brug for den i løbet af foråret og gør vi så køber vi en..

vi er dog helt enige om at barnet skal vende ind med ansigtet mod den person der bær barnet.. ( vi tager kæmpe stor modstand af dem hvor barnet skal kigge ud på verdenen pga de rygskader de kan medfører men det er jo forskelligt

Nej jeg forstår heller ikke folk der sætter deres barn med ansigtet ud.

Jeg tror måske også vi venter og ser tiden an, og så købe den brugt.

Anmeld

28. oktober 2011

AndreasMor84

Oh yes den er guld værd. Især sidst på eftermiddagen, hvor han gerne vil være tæt, men der fx. skal laves mad. Så har man stadig hænderne fri

Har iøvrigt en Baby bjørn til salg i mørkegrå, hvis du er interesseret

Anmeld

28. oktober 2011

Kruse90

Jeg har fået/arvet en fra en min mor kender
Jeg er super glad for den, har jo så ikke brugt den endnu, andet end til et hold venners baby, og jeg er sikker på vi får den brugt meget

Anmeld

28. oktober 2011

GitteC78

B&J skriver:

Vi brugte vores bæresele rigtigt meget da vi elskede når vi skulle ud og gå osv... den kunne vi ikke undvære

Okay. Hvor længe brugte i den?

Anmeld

28. oktober 2011

B&J

GitteC78 skriver:

Okay. Hvor længe brugte i den?

uhh næsten til han var 11mdr men nu er han også lille så vi havde ingen problemer med at bruge den men, men da han var 11mdr kunne han selv gå så var en ikke sjov mere heller

Anmeld

28. oktober 2011

Louiiiise

Jeg har også været meget i tvivl om vi skulle have bære sele, men er hvis blev enig med mig selv om at se om vi kommer til mangle en. Manden siger han ikke gider gå med den og min ryg/nakke er rigtig dårlig. Så tror ikke jeg ville kunne holde til at gå med den?

Anmeld

28. oktober 2011

LilleMie

Den er ikke købt endnu, men det står højt på min ønskeseddel - både en bæresele og en slynge. Især fordi vi bor på 3. sal og hvis jeg skal kunne bære et par poser, pusletaske osv. op fra kælderen, hvor barnevognen bliver parkeret, så tror jeg en baby på armen oveni både vil være for tungt og uhandy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.