delimus skriver:
Rart at høre man ikke er den eneste
Hvis du forstår hvad jeg mener
Ja lige siden vi forlod fødegangen har der været en pokkers til aktivitet, men Thomas mente også, at Blob havde jo noget, den skulle have indhentet 
Og ja, fantastisk med en ekstra scanning. Thomas arbejder i Sverige, så der har kun været en af mine aftaler, han har været hjemme til og været med til, så af alle lorte dage, så var det en go en Blob valgte at lege gemmeleg på
Han havde fødselsdag igår, så vi havde huset fuld af gæster hele dagen, så JM mente det også kunne have noget med uregelmæssigheden i Blob's aktivitet at gøre, når jeg pludselig laver helt om på min dag.
Glemte helt at spørge hvad det betyder når lægen siger, at det godt nok er en stor baby. Det kan godt irritere mig lidt
Men nå, skal op til JM og have akkopunktur i morgen formiddag, så kan da lige spørge hende.
De tog så også lige en vandprøve idag, for jeg har lidt onde i maven og det kommer sådan i nogle jav, så hun mente, der kunne være noget blærebetændelse ind over. Der var så også spor af det, så de dyrker den lige og jeg får svar i morgen. Det er så også kun anden gang i graviditeten, hvis det viser sig
Og det er jeg ret sikker på, for er lige så øm og træls som sidst.
Er optimistisk på dine vegne mht svarene, på de sidste prøver
Ingen grund til at tage sorgerne på forskud 
Krydser fingre for dig og gir dig en ordenlig krammer
Tak skal du have
jeg håber også på det bedste
Jeg forstår udmærket, det kan godt blive lidt ensom med ens egen bekymringer, så det er rart at dele det med en, der ved hvad det drejer sig om
Det er bare så typisk. Min datter kunne også være stille i et døgn, og når så strimlen var kørt gik hun amok i aktivitet. Banditter!
Det må være så godt at din mand var hjemme nu, hvor der var så lidt aktivitet. Jeg ringede selv efter Niels i dag, for jeg ville ikke alene afsted. Det er rart at man begge høre de vigtig beskeder. Derudover må det også være fantastisk for din mand at opleve at se den lille, når han nu ikke har været med til det hele. Niels var ihvert fald vild med at se på min mave og al den aktivitet der skete
Altså jeg ved ikke helt hvad lægen mente med at jeres baby er stor. Men mon ikke han mente at den lille trives rigtig godt
Jeg skal jo selv skannes for størrelse, fordi de er bekymret for om den bliver for stor til jeg selv kan føde efter termin.
Ej hvor må det være træls at døje med blærebetændelse. Det har jeg 7-9-13 aldrig haft, men det skulle være træls at komme af med.
for der ikker noget hos dig.