Sidste læge besøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

delimus

Henriette Aaby skriver:

Ej men det er jo skrækkeligt, det er jo rimelig vigtig at have styr på.

Og ja du har ret i det burde være i alles interesse at få luet ud i dem der ikke gør deres arbejde ordentligt! Men det gælder jo i alle erhverv.

Hmm nu har jeg ventet i mange i timer på at bassen skulle begynde at bevæge sig. Og hold op den giver den gas nu

Ja, det kan være nogle være "møgunger" man har i maven til tider. Jo mere fokuseret man bliver på om der er bevægelse, jo mere stille bliver der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Henriette Aaby

delimus skriver:

Ja, det kan være nogle være "møgunger" man har i maven til tider. Jo mere fokuseret man bliver på om der er bevægelse, jo mere stille bliver der 

Jeps mega frække... Og en dag som i dag glæder jeg mig til bebs er ude og jeg ved vi begge har det godt

Anmeld

31. oktober 2011

delimus

Sikke en dag. Har været forbi fødegangen til ekstra kontrol.

Da jeg stod op i morges, havde jeg faktisk ikke mærket liv siden ved 20-tiden igår aftes og der skete bare ikke noget, uanset hvad vi fandt på- Heldigvis skal Thomas ikke afsted til Sverige før i morgen, så han var hjemme og var helt rolig.
Men jeg ringede til JM og fortalte hvordan og hvorledes og hun sagde bare "I kommer, vi ses lige om lidt"
Fra det øjeblik vi kom på fødegangen, satte de så en masse igang. Først doptonen på og konstaterede at der var hjertelyd PYYYYYHA! 
Så ville hun rigtig gerne køre en strimmel og det blev en laaaang en, for pulsen er altså lidt høj, men midt i det hele begyndte der at komme masser af liv og til sidst faldt pulsen også en smule, men den ligger i den høje ende.
På et tidspunkt var JM væk og da hun kom igen, sagde hun, at hun var lige rendt ind i lægen og han havde tid, så vi laver lige en scanning

Blob har det godt!
Masser af fostervand og flow'et i navlestrengen er som den skal være.
Det er en stor baby sagde han, så er MEGET fortrøstningsfuld ang ikke at komme til at gå til juleaften he he

Og så var det bare så dejligt, da vi gik, at få at vide "Godt I ringede. Alt er som det skal være, men man ved jo aldrig og skulle der være noget en anden gang så ringer du bare igen" Tak søde doktormand  

Anmeld

31. oktober 2011

Henriette Aaby

delimus skriver:

Sikke en dag. Har været forbi fødegangen til ekstra kontrol.

Da jeg stod op i morges, havde jeg faktisk ikke mærket liv siden ved 20-tiden igår aftes og der skete bare ikke noget, uanset hvad vi fandt på- Heldigvis skal Thomas ikke afsted til Sverige før i morgen, så han var hjemme og var helt rolig.
Men jeg ringede til JM og fortalte hvordan og hvorledes og hun sagde bare "I kommer, vi ses lige om lidt"
Fra det øjeblik vi kom på fødegangen, satte de så en masse igang. Først doptonen på og konstaterede at der var hjertelyd PYYYYYHA! 
Så ville hun rigtig gerne køre en strimmel og det blev en laaaang en, for pulsen er altså lidt høj, men midt i det hele begyndte der at komme masser af liv og til sidst faldt pulsen også en smule, men den ligger i den høje ende.
På et tidspunkt var JM væk og da hun kom igen, sagde hun, at hun var lige rendt ind i lægen og han havde tid, så vi laver lige en scanning

Blob har det godt!
Masser af fostervand og flow'et i navlestrengen er som den skal være.
Det er en stor baby sagde han, så er MEGET fortrøstningsfuld ang ikke at komme til at gå til juleaften he he

Og så var det bare så dejligt, da vi gik, at få at vide "Godt I ringede. Alt er som det skal være, men man ved jo aldrig og skulle der være noget en anden gang så ringer du bare igen" Tak søde doktormand  

Pyha det lyder også meget voldsom, men hold da op det er skønt at babyen har det super fint Det er bare en god sikkerhedsline at kunne kontakte FG så man ikke skal være urolig. Og fedt med en ekstra skanning, det må have været super skønt også at se at den lille havde det fint, og ikke kun høre det 

Bare ikke juleaften ja det kan man jo ikke lade være med at tænke

Min dag minder lidt om din. Jeg skulle til læge og have fulgt op på min hovedpine, urin, plukveer og væske i kropppen tilstand. Og ja det er jo ikke blevet bedre, i dag var der spore af protein og det andet var jo som i fredags. Så jeg har også været forbi FG og fået kørt en strimmel. Babyen har det super fin og det er jo det allervigtigst. Desuden skønnes den til 2500g, så de mente det bliver godt med en vægtskanning, som jeg jo skal have på tirsdag i næste uge. På onsdag får jeg så resultaterne fra den blodprøve der er taget. Jeg krydser finger på at det ikke er svangerskabsforgiftning, men bare mange tilfældigheder (lidt naivt, men optimistisk er man vel)

De små december babyer gør det ikke let for deres mødre

Anmeld

31. oktober 2011

delimus

Rart at høre man ikke er den eneste  Hvis du forstår hvad jeg mener  Ja lige siden vi forlod fødegangen har der været en pokkers til aktivitet, men Thomas mente også, at Blob havde jo noget, den skulle have indhentet 
Og ja, fantastisk med en ekstra scanning. Thomas arbejder i Sverige, så der har kun været en af mine aftaler, han har været hjemme til og været med til, så af alle lorte dage, så var det en go en Blob valgte at lege gemmeleg på  
Han havde fødselsdag igår, så vi havde huset fuld af gæster hele dagen, så JM mente det også kunne have noget med uregelmæssigheden i Blob's aktivitet at gøre, når jeg pludselig laver helt om på min dag.

Glemte helt at spørge hvad det betyder når lægen siger, at det godt nok er en stor baby. Det kan godt irritere mig lidt  
Men nå, skal op til JM og have akkopunktur i morgen formiddag, så kan da lige spørge hende.
De tog så også lige en vandprøve idag, for jeg har lidt onde i maven og det kommer sådan i nogle jav, så hun mente, der kunne være noget blærebetændelse ind over. Der var så også spor af det, så de dyrker den lige og jeg får svar i morgen. Det er så også kun anden gang i graviditeten, hvis det viser sig  Og det er jeg ret sikker på, for er lige så øm og træls som sidst.

Er optimistisk på dine vegne mht svarene, på de sidste prøver  Ingen grund til at tage sorgerne på forskud 

Krydser fingre for dig og gir dig en ordenlig krammer  

Anmeld

31. oktober 2011

Henriette Aaby

delimus skriver:

Rart at høre man ikke er den eneste  Hvis du forstår hvad jeg mener  Ja lige siden vi forlod fødegangen har der været en pokkers til aktivitet, men Thomas mente også, at Blob havde jo noget, den skulle have indhentet 
Og ja, fantastisk med en ekstra scanning. Thomas arbejder i Sverige, så der har kun været en af mine aftaler, han har været hjemme til og været med til, så af alle lorte dage, så var det en go en Blob valgte at lege gemmeleg på  
Han havde fødselsdag igår, så vi havde huset fuld af gæster hele dagen, så JM mente det også kunne have noget med uregelmæssigheden i Blob's aktivitet at gøre, når jeg pludselig laver helt om på min dag.

Glemte helt at spørge hvad det betyder når lægen siger, at det godt nok er en stor baby. Det kan godt irritere mig lidt  
Men nå, skal op til JM og have akkopunktur i morgen formiddag, så kan da lige spørge hende.
De tog så også lige en vandprøve idag, for jeg har lidt onde i maven og det kommer sådan i nogle jav, så hun mente, der kunne være noget blærebetændelse ind over. Der var så også spor af det, så de dyrker den lige og jeg får svar i morgen. Det er så også kun anden gang i graviditeten, hvis det viser sig  Og det er jeg ret sikker på, for er lige så øm og træls som sidst.

Er optimistisk på dine vegne mht svarene, på de sidste prøver  Ingen grund til at tage sorgerne på forskud 

Krydser fingre for dig og gir dig en ordenlig krammer  

Tak skal du have jeg håber også på det bedste

Jeg forstår udmærket, det kan godt blive lidt ensom med ens egen bekymringer, så det er rart at dele det med en, der ved hvad det drejer sig om

Det er bare så typisk. Min datter kunne også være stille i et døgn, og når så strimlen var kørt gik hun amok i aktivitet. Banditter!

Det må være så godt at din mand var hjemme nu, hvor der var så lidt aktivitet. Jeg ringede selv efter Niels i dag, for jeg ville ikke alene afsted. Det er rart at man begge høre de vigtig beskeder. Derudover må det også være fantastisk for din mand at opleve at se den lille, når han nu ikke har været med til det hele. Niels var ihvert fald vild med at se på min mave og al den aktivitet der skete

Altså jeg ved ikke helt hvad lægen mente med at jeres baby er stor. Men mon ikke han mente at den lille trives rigtig godt Jeg skal jo selv skannes for størrelse, fordi de er bekymret for om den bliver for stor til jeg selv kan føde efter termin.

Ej hvor må det være træls at døje med blærebetændelse. Det har jeg 7-9-13 aldrig haft, men det skulle være træls at komme af med. for der ikker noget hos dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.