Frøken J. skriver:
Øv hvor er det træls! Men stærkt af dig ikke at ville sygemeldes så tæt på barslen. Det må jeg give dig! Jeg kan ikke sige noget fornuftigt, for jeg døjede ikke selv synderligt med vand, men kan da give dig et opmuntrende kram. Håber du finder en løsning! Og så har jeg hørt, at netop gravidtræning i vand skulle være gavnligt ift. vand i kroppen, så fortsæt endelig med det 
Tak 
Ja, jeg vil virkelig være træt af bare at skulle sygemeldes nu uden at få sagt farvel til mine kollegaer - og i dag har vi et vigtigt møde, på søndag har jeg alligevel en kort arbejdsdag og så er der kun lige mandag og tirsdag tilbage - hvor jeg kan få lov til at gå tidligt hjem 
Jeg vil gerne slutte ordenligt af derude - og mine kollegaer tilgiver mig aldrig hvis jeg bare bliver ved uden af sige farvel... og give kage 
Jeg har trods alt været derude i 8½ år nu
Og da jeg arbejder om aftenen er det naturligvis usikkert om jeg kommer tilbage (det kommer an på hvordan min mand arbejder om et år).
Men ja, jeg holder fast i træningen - både på land og i vand, så længe jeg kan mærke at det gavner...og så er det jo super lækkert at sænke sin hval-krop i 37 grader varmt vand 
Anmeld