Både godt og træls nyt fra lægen i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Wimmie

N&J skriver:

Jeg havde nogle af de samme symptomer under min graviditet, mit satte sig dog primært i håndleddene og så indimellem i leddene i benene, jeg havde konstant benene oppe, pånær da min søsters dreng havde barnedåb (4 fdage over min termin), men havde ingen problemer, men blev også bedt om at holde øje med vægten grundet væsken.

Krydser  for at det falder lidt til ro igen når du går på barsel lige om lidt. kram

Tak, det håber jeg virkelig også. Her i nat vågnede jeg atter med smerter i benene og havde svært ved at bøje mine fingre helt, og selvom det ikke er slemt nu, så sidder min vielsesring unægtelig noget strammere end normalt (normalt er den nærmest ved at glide af bare mine fingre er en smule kolde)... Så lidt hævet er jeg vist. 

Min vægt er dog faldet lidt så nu må vi se. Lægen sagde at jeg lige skulle holde øje med om vægten blev ved med at stige lige så meget som hidtil i denne måned.

Så i dag står den på masser af frugt og grøntsager, så er det da i hvert fald ikke maden der får vægten til at stige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Frøken J.

Øv hvor er det træls! Men stærkt af dig ikke at ville sygemeldes så tæt på barslen. Det må jeg give dig! Jeg kan ikke sige noget fornuftigt, for jeg døjede ikke selv synderligt med vand, men kan da give dig et opmuntrende kram. Håber du finder en løsning! Og så har jeg hørt, at netop gravidtræning i vand skulle være gavnligt ift. vand i kroppen, så fortsæt endelig med det

Anmeld

28. oktober 2011

Wimmie

Frøken J. skriver:

Øv hvor er det træls! Men stærkt af dig ikke at ville sygemeldes så tæt på barslen. Det må jeg give dig! Jeg kan ikke sige noget fornuftigt, for jeg døjede ikke selv synderligt med vand, men kan da give dig et opmuntrende kram. Håber du finder en løsning! Og så har jeg hørt, at netop gravidtræning i vand skulle være gavnligt ift. vand i kroppen, så fortsæt endelig med det

Tak 

Ja, jeg vil virkelig være træt af bare at skulle sygemeldes nu uden at få sagt farvel til mine kollegaer - og i dag har vi et vigtigt møde, på søndag har jeg alligevel en kort arbejdsdag og så er der kun lige mandag og tirsdag tilbage - hvor jeg kan få lov til at gå tidligt hjem 

Jeg vil gerne slutte ordenligt af derude - og mine kollegaer tilgiver mig aldrig hvis jeg bare bliver ved uden af sige farvel... og give kage 

Jeg har trods alt været derude i 8½ år nu  Og da jeg arbejder om aftenen er det naturligvis usikkert om jeg kommer tilbage (det kommer an på hvordan min mand arbejder om et år).

Men ja, jeg holder fast i træningen - både på land og i vand, så længe jeg kan mærke at det gavner...og så er det jo super lækkert at sænke sin hval-krop i 37 grader varmt vand 

Anmeld

28. oktober 2011

Frøken J.

Wimmie skriver:

Tak 

Ja, jeg vil virkelig være træt af bare at skulle sygemeldes nu uden at få sagt farvel til mine kollegaer - og i dag har vi et vigtigt møde, på søndag har jeg alligevel en kort arbejdsdag og så er der kun lige mandag og tirsdag tilbage - hvor jeg kan få lov til at gå tidligt hjem 

Jeg vil gerne slutte ordenligt af derude - og mine kollegaer tilgiver mig aldrig hvis jeg bare bliver ved uden af sige farvel... og give kage 

Jeg har trods alt været derude i 8½ år nu  Og da jeg arbejder om aftenen er det naturligvis usikkert om jeg kommer tilbage (det kommer an på hvordan min mand arbejder om et år).

Men ja, jeg holder fast i træningen - både på land og i vand, så længe jeg kan mærke at det gavner...og så er det jo super lækkert at sænke sin hval-krop i 37 grader varmt vand 

De kan da også kun være glade for dig med den indsats, som du tydeligvis ligger for dagen! Jeg havde nok bare valgt det med sygemeldingen, men jeg er også bare helt VILDT doven

Men det lyder til et dejligt sted du er Det er jo også vigtigt at lave noget, som man er glad for!

Anmeld

28. oktober 2011

Wimmie

Frøken J. skriver:

De kan da også kun være glade for dig med den indsats, som du tydeligvis ligger for dagen! Jeg havde nok bare valgt det med sygemeldingen, men jeg er også bare helt VILDT doven

Men det lyder til et dejligt sted du er Det er jo også vigtigt at lave noget, som man er glad for!

Jeg er i hvert fald glad for mine kollegaer og atmosfæren derude...selve arbejdet? Nåja, jeg sidder og taster oplysninger ind på en computer hele dagen... Ikke voldsomt spændende 

Men det bliver så mærkeligt ikke at være derude i december i år; der er altid mega travlt, men alligevel formår vi at gøre det hyggeligt i vores afdeling med julepynt og juleslik/kager hver dag...øv, nu bliver jeg næsten helt trist over ikke at skulle være derude i år, hehe 

Men endnu en grund til at jeg ikke gider at være "syg" i min barsel - jeg vil gerne kunne komme rundt og besøge folk når jeg nu ikke skal på arbejde hver dag. 
Jeg bor jo langt fra alle jeg kender, så det vil virkelig være deprimerende at være sengeliggende helt alene her  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.