Var ved mit 3. lægetjek i dag og der var både gode og dårlige nyheder...
Den gode var at den urinprøve de sendte in i torsdags ikke viste tegn på svangerskabsforgiftning - så pyha 
Det trælse var at hun mente at jeg var begyndt at hobe væske i kroppen, og at det nok var derfor jeg havde haft smerter i benene. De er ikke begyndt at hæve (endnu), men jeg har generelt lidt ømme led, så det kan være på vej 
Det alarmerede hende lidt at jeg havde taget 2 kilo på siden i tirsdags - og 4 kilo siden den 6. oktober 
Spiser generelt ganske fornuftigt og dyrker stadig motion i fitnesscenter og graviditetstræning i vand.
Hun ville gerne sygemelde mig, men jeg har kun 4 arbejdsdage tilbage (5 med den jeg havde i dag), og ville helst ikke sygemeldes så tæt på min barsel (har ikke haft én eneste fraværsdag i min graviditet...ja faktisk de sidste 4½ år)
Så vi blev enige om at jeg skulle sørge for at møde senere ind eller gå før hjem de dage jeg har tilbage, så jeg kunne komme ned at ligge.
Men øv, håber virkelig ikke at jeg bliver senge/sofaliggende i min barsel - Jeg har så meget jeg gerne vil nå 
Piv og ynk!
Anmeld