sov igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

stm2812

sne190810 skriver:

Hvad er din defination af at sove igennem?

Min datter sov igennem, altså sov en hel nat uden amning eller noget omkring de 8 måneder.

årh hvor er jeg dog bare glad for at læse det. Så er der stadig håb forude Synes 'kun' jeg for tiden hører om forældre hvis barn allerede sov igennem inden barnet var 6mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

SHERO

Han havde lige en månede da han var 6 mdr hvor han sov igennem, og så begyndte han igen at vågne flere gange om natten, og sov først igennem igen da jeg stoppede amningen helt da han var 11 mdr..

Anmeld

28. oktober 2011

lotte32

min ældste søn sov igennem da han var ca. 1 år, og har siden været en supersover nu er han blevet teenager og tager nemt 14 timer i træk 

Men pyhaa, min datter var 3 år og 1 mdr. da hun sov igennem første gang (7timer uden at vågne)  

Hun bliver 8 år imorgen og har aldrig været god til at sove en hel nat, så hun er stadig vågen 1-2 gange om natten, og det er min. 3-4 gange nætter om ugen...men jeg har vænnet mig til det og mange gange er hun bare oppe og tisse eller drikke lidt også vågner jeg ikke...

Håber dog at lillebror i mavsen vil være bedre til at sove

Lotte Ø.

Anmeld

28. oktober 2011

annec

Sophia'smor skriver:

hvor gamle var jeres børn da de sov igennem om natten,

vores datter på 7 uger, sover 5 timer af gangen, den ene nat sov hun fra halv tolv til halv syv,

Sebastian var 3-4 dage gammel Han sover fra kl 22.30 til 6-7 tiden får noget at spise og en tør ble og sover igen til 9 tiden

Anmeld

28. oktober 2011

signe.

vores datter på 7 uger, sover 5 timer af gangen, den ene nat sov hun fra halv tolv til halv syv,

Laurits er ligeså stille begyndt at sove igennem(vi døjede med kolik i starten) og nu sover han cirka fra 23 til 6.30  Hasse har stort set altid sovet igennem - dejligt

Anmeld

28. oktober 2011

lotte32

annec skriver:

Sebastian var 3-4 dage gammel Han sover fra kl 22.30 til 6-7 tiden får noget at spise og en tør ble og sover igen til 9 tiden

WOW...

Sådan må lillebror´s soverytme gerne blive

Lotte Ø.

Anmeld

28. oktober 2011

annec

lotte32 skriver:

WOW...

Sådan må lillebror´s soverytme gerne blive

Lotte Ø.

Hehe ja, det er også dejligt

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

Sophia'smor skriver:

Vores pige sov igennem da hun var ca 1 mdr gammel
Men den sidste flaske blev også først givet ved 22-23 tiden hvor vi gik i seng, og der havde hun jo sovet lidt inden...
Og så sov hun til 9-10 stk næsten morgen

Nu hvor hun er lidt over 1 år.. sover hun stadig fint (7-9-13 )
det er jeg så glad for
Hun sover ca de der 12 timer. Fra mellem 19-20 til mellem 7-8 næste morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.