sov igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Sophia'smor

hvor gamle var jeres børn da de sov igennem om natten,

vores datter på 7 uger, sover 5 timer af gangen, den ene nat sov hun fra halv tolv til halv syv,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Bshizzle

Nicolai har ingen fast nattesøvn endnu.. han er osse kun 3 uger
Men han sover for det meste mellem 3 - 5 timer om natten..
.. I nat tog han dog lige 7½ time ... skøøønt med lidt nattesøvn  

Min ældste søn sov igennem da han ikke var mange uger gammel.. måtte fra starten af osse vække ham om natten for at give ham noget mad, men tror sagtens han kunne ha sovet igennem fra dag 1

Anmeld

27. oktober 2011

meem

Vores første datter begyndte at sove igennem da hun var 2mdr ca.. fra 23:30 - 7:30

Vores anden datter begyndte at sove igennem da hun var 1½md.. fra 21:00 - 7:00

Anmeld

27. oktober 2011

sne190810

Hvad er din defination af at sove igennem?

Min datter sov igennem, altså sov en hel nat uden amning eller noget omkring de 8 måneder.

Anmeld

28. oktober 2011

Koen.

Lærke sov igennem fra hun var 4 uger til hun var 6 mdr og BANG så har søvn været i by i Rusland siden og hun er hun 1 1/2 år gammel

Anmeld

28. oktober 2011

Rsa

Min datter begyndte at sove igennem da hun var 6½ måned idet jeg stoppede med at amme hende om natten... Hun har gjort det siden og er nu 10 måneder - dog er der perioder hvor hun sover uroligt og vågner mange gange om natten, ofte i forbindelse med udviklingsspring.

Anmeld

28. oktober 2011

Lusi

Min datter sov fra 21- 9, da hun var to måneder og min søn sover fra 20- 7, han er 7 måneder nu og har gjort det de sidste to måneders tid.. Skulle vække ham i starten og give ham mad, hver 2.-3. Time, fordi han er født 2 1/2 måned før termin.. Men nu tager vi revanche og sover igennem

Anmeld

28. oktober 2011

Pige2009

Sophia'smor skriver:

hvor gamle var jeres børn da de sov igennem om natten,

vores datter på 7 uger, sover 5 timer af gangen, den ene nat sov hun fra halv tolv til halv syv,

Laura var 6 mdr. før hun sov igennem. At sove igennem betyder i min optik, at barnet sover omkring 8 timer eller derover ad gangen

Anmeld

28. oktober 2011

Henriette Aaby

Maja sov igennem fra ca kl 24 til kl 6 fra hun var 3 uger

Skønt

Anmeld

28. oktober 2011

Ciss

Den ældste var vel ca 5 mndr før hun sov igennem.

Lillebror på 23 mndr gør det ikke endnu......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.