Juli babymøde 2nd round

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår passer det dig bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

525 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2009

Lise

Here we go again...

Nu med weekender i stedet for dage. Og så kan vi bagefter stemme om dagene på de populæreste weekender...

Sæt igang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2009

Kaufie

Jeg har svaret bare det bliver en lørdag - men søndag er faktisk også ok.... Kan bare ikke d. 21-22 feb.

Men for mit vedkommende er deltagelse afhængig af hvor vi skal hen...... William er ikke så god til at køre langt i bil - og jeg har ikke lige mod på at køre alene med ham.

Hehe - først nu så jeg at det var for Sjælland+ Øerne.... så springer jeg nok lige over .....

Anmeld

7. februar 2009

Susan1978

Emil og jeg kan kun den 7/8 marts eller den 14/15 marts.

har jeg set forkert eller er lørdag den 21 marts ikke hos Kalija

Susan

Anmeld

7. februar 2009

Susan1978

Emil og jeg kan kun den 7/8 marts eller den 14/15 marts.

har jeg set forkert eller er lørdag den 21 marts ikke hos Kalija

Susan

Anmeld

7. februar 2009

Tikki

Halløj - jeg kan sådan set de fleste weekender - både lørdag og søndag. Det skal bare planlægges lidt i ok tid, så jeg kan nå at snuppe dagen før min kære mand, der er en ivrig dykker....

Som sagt, så er I også meget velkomne her hos mig i København NV - Vores stue en nogenlunde på størrelse med Tuts og det gik jo fint sidste gang med at være der. Vi bor i stuen med egen indgang og en terassedør, så børnene kan sove ude...eller inde i et af værelserne. Vi har også en lille legeplads ligeuden for døren.....sååå Ja, I kan nok høre, at det ville være nemmest for mig, om det blev her (dovne hund) ...... Men ellers kan vi vel køre sammen Lise - evt. i vores gamle dieselhakker ?? Det er da lidt mere hyggeligt.

Anmeld

8. februar 2009

Tikki

hvad blev det til? jeg kan ikke d. 21. og 22. feb fandt jeg lige ud af

Anmeld

9. februar 2009

Lise

Skal vi lave ny afstemning om dagene i weekenderne 7.-8. og 14.15. marts?

Måske vi skulle stemme om hvor det skulle være også. Jeg tror nemlig Jeanette ville være en glimrende værtinde

Er der nogen der sætter det i værk? Jeg er på job, og min arbejdscom er ikke så gode venner med baby.dk. Jeg fik allernådigst lov til at skrive dette - nu er det bare spændende om jeg kan poste det også...

Anmeld

9. februar 2009

Susan1978

Jeg prøver.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.