Så i Bubber..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

mulle7430

lucas<3 skriver:

Ved ikk om den er det rigtige stedHvad syns i om dagen afsnit,..?Hvis i havde været til nf, og barnet havde downs syndrom, hva ville i så gøre..?Jeg selv er meget i tvivl, har selv en papbror som er den sødeste dreng jeg kender.. Så syns den er svær. For jeg er imod aborter..

ja jeg så det men ville nok vælge fra for man må og tænke på barnet om hva liv det får  er også imod abort normal 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Isabella_mor

lucas<3 skriver:

Så godt den anden tråd. Bagefter jeg havde lavet den..

Anmeld

29. oktober 2011

Talbutikken

mor2011_ skriver:

Jep og må indrømme at er skuffet over programet han viser at det er så lyserød han viser Morten og Peter typen dvs dem som har Down i mild grad han hverken siger eller viser dem med svær Down og alle sygdomer

Anmeld

29. oktober 2011

Oliver,Troia&Wictor

Åhhhh faldt i søvn inde ved min søn Bliver det genudsendt?

Anmeld

29. oktober 2011

lucas<3

Oliver&Troia <3 skriver:

Åhhhh faldt i søvn inde ved min søn Bliver det genudsendt?

Tror det gør i morgen.?

Anmeld

29. oktober 2011

komodo

Jeg ville vælge det fra, kort og kontant, men jeg har også to andre børn i forvejen og synes ikke jeg kan forsvare at få et barn der ville tage det meste af min tid, samtidig kan jeg slet ikke holde tanken ud om de sygdomme der kan følge med sådan et handicappet barn

Anmeld

29. oktober 2011

Talbutikken

lucas<3 skriver:

Ved ikk om den er det rigtige stedHvad syns i om dagen afsnit,..?Hvis i havde været til nf, og barnet havde downs syndrom, hva ville i så gøre..?Jeg selv er meget i tvivl, har selv en papbror som er den sødeste dreng jeg kender.. Så syns den er svær. For jeg er imod aborter..

Jeg ville vælge fra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.