Så i Bubber..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.330 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

lucas<3

Ved ikk om den er det rigtige stedHvad syns i om dagen afsnit,..?Hvis i havde været til nf, og barnet havde downs syndrom, hva ville i så gøre..?Jeg selv er meget i tvivl, har selv en papbror som er den sødeste dreng jeg kender.. Så syns den er svær. For jeg er imod aborter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg så det, og synes det var rigtig godt..

Men men men.. Jeg ved sq helt ærlig ikk hva jeg ville gøre hvis jeg stod i det:s

Ku helt vildt godt lide hende moren fra sverige. Hun var da seriøs for sej..
Og sindsyg god 'film' hende Maria fra TvGlad fik lavet!!!

Men stadig i 7sind.
Så jeg vil være egoistisk og skubbe tanken fra mig, og tage den op igen, hvis jeg kommer i situationen..

Anmeld

27. oktober 2011

Isabella_mor

evt kig i den anden tråd der er oprettet om samme emne..

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Jeg tror jeg havde valgt det fra fordi jeg tror at det ville være en for stor opgave. Er stadig "ung" og det er min kæreste også, og tror slet ikke vi ville være klar til SÅ stor en opgave. Men det er svært at sige. Måske føler man anderledes når man står i situationen. Har også altid sagt at jeg ikke ville have et barn før jeg er færdig med min uddannelse. Men da jeg så blev gravid, kunne jeg bare ikke få mig selv til andet end at beholde barnet .

Anmeld

27. oktober 2011

Chevro

Jeg har også min tvivl! Jeg synes også at alle folk her i livet skal behandles godt, og være på lige vilkår osv. og jeg støtter fuldt ud op omkring de folk der vil vælge at få sådan en besked og tage imod barnet alligevel Selvom man er syg er man jo et individuelt individ som fortjener det bedste.

Dog har jeg min tvivl, for jeg har efter en alvorlig bilulykke taget skade i det center af hjernen, som går ud over min træthed og overskuelighed osv - og jeg vil i forvejen være sikker på at jeg ikke vil kunne yde et barn med så specielle behov, det bedste liv som de fortjener.

- siger en som altid har beskyttet de svageste og som altid er fortaler for specielle behov! Det er den lille forskel på os, der gør os helt specielle.

Anmeld

27. oktober 2011

mor2011_

Jep og må indrømme at er skuffet over programet han viser at det er så lyserød han viser Morten og Peter typen dvs dem som har Down i mild grad han hverken siger eller viser dem med svær Down og alle sygdomer

Anmeld

28. oktober 2011

lucas<3

isabellamor skriver:

evt kig i den anden tråd der er oprettet om samme emne..

Så godt den anden tråd. Bagefter jeg havde lavet den..

Anmeld

28. oktober 2011

Pige2009

lucas<3 skriver:

Ved ikk om den er det rigtige stedHvad syns i om dagen afsnit,..?Hvis i havde været til nf, og barnet havde downs syndrom, hva ville i så gøre..?Jeg selv er meget i tvivl, har selv en papbror som er den sødeste dreng jeg kender.. Så syns den er svær. For jeg er imod aborter..

Jeg synes, det er umuligt at sige, hvad man ville gøre i den konkrete situation. Det kan man ikke sætte sig ind i med mindre, man har prøvet det

Anmeld

28. oktober 2011

Tvillingemor80

Jeg tror jeg ville vælge barnet til . Kan ikke forestille mig at skulle få en abort fordi mit kommende barn havde Downs. Tilgengæld ville jeg vælge barnet fra hvis mit liv var på en måde hvor jeg ikke kunne give barnet et fair liv..

Anmeld

28. oktober 2011

Mira0911

Jeg så det... Jeg er selv imod aborter... Lige på det punkt der er jeg så meget i tvivl... 

Jeg har altid sagt, hvis mit foster viste sig at have Downs Syndrom så det vil jeg beholde det uanset hvad... Aner ikke hvad jeg ville gøre i situationen... 

Det er svært... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.