Lukasmor skriver:
jeg ved med 100% sikkerhed at jeg ikke er gravid men kan sagtens følge dig. Jeg gruer også for at blive gravid fordi jeg ved at jeg ikke ville kunne få fjernet barnet og jeg vil IKKE have nogle børn ligenu. Tror du skal stole på din p-ring så du ikke går og bliver halvskør. Men igen: kan godt forstå dig!
Præcis sådan har jeg det..
Jeg ved jo godt jeg ikke er gravid. Men har det bedst ved at have et bevis. Meget belastende..
Og som det hele er lige nu, skal der bare ikke flere børn indenfor døren nu.. Kommunen har pisset godt og grundig på mig, så det jeg var igennem da jeg fik mit barn, skal jeg bare IKKE igennem igen.. Derfor er angsten her..
Og jo, pt er jeg klar til at få en abort hvis det virkelig sku ske (tror jeg bare ikk på, og det kræver sex) Men vil jeg også være det 110% hvis jeg virkelig stod i situationen- Det tager jeg til den tid...
Men min veninde har lige fortalt at hun, når hun starte på nye præventions ting, får hun det som om hun er gravid.
Det er jo lige præcis sådan jeg har det... Desværre... .
Håber virkelig det retter sig efter 3 mdr, synes jeg har hørt at tingene ændre sig efter den tid.. Ellers må jeg stoppe og få ind printet ved lægen at jeg vil have den spiral!
Anmeld