angst for at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.815 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er SÅ bange for at blive gravid..

Jeg startede i sidste mdr med p-ring.
Siden den start har jeg haft bryst spændinger og kvalme.
Det står som bivirkning på pakken også..

Men i total angst for at blive gravid er jeg nu blevet total afhængig af g-teste.. ALLE negative..
-Har fået min mens som den skal...

Er der andre som har det sådan, eller har prøvet det???
Synes det er så fustrerende, og virkelig tager på mig, især også fordi jeg nu bare går hjemme, og konstant kan tænke på det:s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

B&J

jeg vil give dig en krammer og så længe du får din mens er du jo ikke gravid..... ellers syntes jeg du skal starte med at bruge gummi også så er du jo 110% sikker på der ikke sker noget ...

for du tager alle de teste og du får med den følelse er jo slet ikke sjovt

Anmeld

27. oktober 2011

Stjernestoev

Mener du ikke bange?
Hvis du var angst, så tror jeg ikke du ville tilbringe tiden på en side fyldt med gravide :-) Jeg tænker at du skal snakke med din læge, for måske der lægger mere bag.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Stjernestoev skriver:

Mener du ikke bange?
Hvis du var angst, så tror jeg ikke du ville tilbringe tiden på en side fyldt med gravide :-) Jeg tænker at du skal snakke med din læge, for måske der lægger mere bag.

Hmm, jeg er også bange..

Men jeg bruger jo også denne side til andet end det med gravid.
Jeg er jo netop rigtig bange /angst for at blive gravid, da jeg siden jeg første gang testede positiv har måtte kæmpe den ene kamp efter den anden!!

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg vil give dig en krammer og så længe du får din mens er du jo ikke gravid..... ellers syntes jeg du skal starte med at bruge gummi også så er du jo 110% sikker på der ikke sker noget ...

for du tager alle de teste og du får med den følelse er jo slet ikke sjovt

Tak

Jeg tænker også det med mensen.. Og glæder mig til hver gang den skal komme..
Og det samme gælder hver gang der kun kommer én streg på testen..

Så tænker jeg ikke over det i noget tid, ca en til to dage..
Og buuum så rammer tanken mig igen, og en ny test findes frem

Anmeld

27. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

Tak

Jeg tænker også det med mensen.. Og glæder mig til hver gang den skal komme..
Og det samme gælder hver gang der kun kommer én streg på testen..

Så tænker jeg ikke over det i noget tid, ca en til to dage..
Og buuum så rammer tanken mig igen, og en ny test findes frem

Kan du da få smidt de teste ud for du bliver da ikke gravid hvis du ikke stoler på p-ringen så må du over på noget andet for det der kan du da heller ikke klare i hovede hele tiden jeg ville blive skrub skør hvis det var mig

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Kan du da få smidt de teste ud for du bliver da ikke gravid hvis du ikke stoler på p-ringen så må du over på noget andet for det der kan du da heller ikke klare i hovede hele tiden jeg ville blive skrub skør hvis det var mig

Jeg tror det er det jeg er ved at blive/ er blevet:s
Har været omkring lægen, og alt var fint, bare ikke infektionstallende. Men det har jo intet med det at gøre..

Anmeld

28. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

Jeg tror det er det jeg er ved at blive/ er blevet:s
Har været omkring lægen, og alt var fint, bare ikke infektionstallende. Men det har jo intet med det at gøre..

du har ikke et eller andet bag siden du er bange for at blive gravid måske skulle du tage en snak med din læge om det så du kan få det bedre igen

Anmeld

30. oktober 2011

T&T

Stjernestoev skriver:

Mener du ikke bange?

Bange eller angst, det er da vist sagen fuldstændig uvedkommende...

Anmeld

30. oktober 2011

Gaia

Tænker du skal have lidt mere viden om p- ringen, så du kan føle dig tryg ved den. Tit kan viden mindske frygten. Desuden skal du måske snakke med en psykolog, idet jeg synes dit reaktionsmønster altså gentagende brug af graviditetstest, kunne tyde på det måske var ved at udvikle sig til en tvangshandling baseret på frygten for graviditet. Bare en tanke. De allerbedste ønsker herfra. Kram  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.