Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wow en flot mave, du render rundt med Håber snart min bliver lige så stor og fin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vivian87 skriver: Sååå fin :-D
Sååå fin :-D
Taak søde
-skal vi ikke snart se et billede af din babyhule?
LilleMie skriver: Wow en flot mave, du render rundt med Håber snart min bliver lige så stor og fin
Tusind tak, hvor er det sødt af dig
Mon ikke, kan se du er 24+, så det kommer nok meget snart
PiaRW skriver: Jaaah, så nåede vi enden i uge 30, så imorgen hedder det 30+0 Jeg glæder mig mere og mere til fødslen! Ellers får jeg spinnet næsten hver morgen, hvorefter jeg ligger mig i boblebad og bliver vægtløs i 10 FANTASTISKE minutter Vægten hedder +7 kg. Jeg vil se om jeg ikke kan holde den der, eller måske tabe lidt nu jeg er startet til spinning. Vil være i topform til fødslen God aften til Baby.dk
Jaaah, så nåede vi enden i uge 30, så imorgen hedder det 30+0
Jeg glæder mig mere og mere til fødslen!
Ellers får jeg spinnet næsten hver morgen, hvorefter jeg ligger mig i boblebad og bliver vægtløs i 10 FANTASTISKE minutter
Vægten hedder +7 kg. Jeg vil se om jeg ikke kan holde den der, eller måske tabe lidt nu jeg er startet til spinning. Vil være i topform til fødslen
God aften til Baby.dk
Super flot mave! Og det er flot med 7 kg, tog selv 7,6kg på
annec skriver: Super flot mave! Og det er flot med 7 kg, tog selv 7,6kg på
Tusind tak
Det var godt nok flot! Gjorde du noget for at holde vægten nede så?
PiaRW skriver: Tusind tak, hvor er det sødt af dig Mon ikke, kan se du er 24+, så det kommer nok meget snart
Jo den vokser helt vildt for tiden, så jeg er ikke i tvivl! Men man kan da godt være lidt misundelig alligevel
PiaRW skriver: Tusind tak Det var godt nok flot! Gjorde du noget for at holde vægten nede så?
Nej slet ikke. Og det var faktisk det der undrede mig.. For jeg spiste som jeg plejede, og fik bækkenløsning allerede i uge 18, så motion var kun gåture. Og Sebastian vejede 4268g så der var jo alligevel en del. Har ellers stor tildens til at tage hurtig på.
LilleMie skriver: Jo den vokser helt vildt for tiden, så jeg er ikke i tvivl! Men man kan da godt være lidt misundelig alligevel
Hehe, kender det godt! Man er misundelig på dem med større maver og på dem der er længere henne Og når man har født, lyder det til at folk savner deres mave og graviditeten helt vild...
annec skriver: Nej slet ikke. Og det var faktisk det der undrede mig.. For jeg spiste som jeg plejede, og fik bækkenløsning allerede i uge 18, så motion var kun gåture. Og Sebastian vejede 4268g så der var jo alligevel en del. Har ellers stor tildens til at tage hurtig på.
Det var da vildt! Det må være fedt med sådan en krop som bare holder sig selv. Men det kan være det kun er når du er gravid så, siden du ellers har let ved at tage på..
PiaRW skriver: Det var da vildt! Det må være fedt med sådan en krop som bare holder sig selv. Men det kan være det kun er når du er gravid så, siden du ellers har let ved at tage på..
Jeg tror jeg også Tabte det hele meget hurtig igen, hat tabt 13,9kg og Sebastian er 9 uger idag. (plejer også at have svært ved at tabe mig.)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128