Min efterhånden store mave :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

B&J

PiaRW skriver:

Helt vild dejligt  Jeg frygter bare at det er her i de sidste uger vægten får et spark, men det er sikkert meget individuelt. Nu må jeg se tiden an

jeg krydser det ikke bliver alt for mange kg til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Clisolka

Sikke en flot babyhule 

Anmeld

27. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Smuk mave.

Anmeld

27. oktober 2011

Louiiiise

Puha. Hvordan fanden kan du holde til spinning? Jeg er 29+4 og jeg kan ikke engang løbe efter hunden uden at puste og stønne.

Anmeld

27. oktober 2011

Carl-Emil's mor

PiaRW skriver:

Jaaah, så nåede vi enden i uge 30, så imorgen hedder det 30+0

Jeg glæder mig mere og mere til fødslen!

Ellers får jeg spinnet næsten hver morgen, hvorefter jeg ligger mig i boblebad og bliver vægtløs i 10 FANTASTISKE minutter

Vægten hedder +7 kg. Jeg vil se om jeg ikke kan holde den der, eller måske tabe lidt nu jeg er startet til spinning. Vil være i topform til fødslen

God aften til Baby.dk  

hooold nu fest hvor er din mave dog bare kæmpe stor og fin

Og især når man tænker på kun 7 kg..

jeg er 30+1 idag og min mave er MEGET mindre end din og jeg svinger mellem +9 til + 13 kg pga væske i kroppen men kommer slet ikke i nærheden af at have så stor og fin en mave så nyyyyyd den  

Anmeld

27. oktober 2011

Vivian87

Sååå fin :-D

Anmeld

28. oktober 2011

PiaRW

Babymor2010 skriver:

Sikke en flot babyhule 

Tusind tak, hvor er du søød

Jeg tror også han nyder livet derinde.. Hehe

Anmeld

28. oktober 2011

PiaRW

Frk-Lotusblomst skriver:

Smuk mave.

Tusind tak, det er sødt af dig

Anmeld

28. oktober 2011

PiaRW

Louiiiise skriver:

Puha. Hvordan fanden kan du holde til spinning? Jeg er 29+4 og jeg kan ikke engang løbe efter hunden uden at puste og stønne.

Hehe, jaah det ved jeg ikke?  

Jeg har det sådan; man kan hvad man vil, og jeg vil være i god form til fødslen, så arbejder jo også for det  Men nogle få dage har jeg os så ondt i lænd og ryg at det bare bliver rolig træning, så de andre dage presser jeg konditionen i vejret. Hehe

Anmeld

28. oktober 2011

PiaRW

Höör skriver:

hooold nu fest hvor er din mave dog bare kæmpe stor og fin

Og især når man tænker på kun 7 kg..

jeg er 30+1 idag og min mave er MEGET mindre end din og jeg svinger mellem +9 til + 13 kg pga væske i kroppen men kommer slet ikke i nærheden af at have så stor og fin en mave så nyyyyyd den  

Hehe, taaak, hvor er du sød! Du kan tro jeg strutter med den, og nyder den 100%  

Eijjh, man kan vel se du er gravid?  Jamen så er vi jo tæt på hinanden, hvornår har du termin??

Træls med alt det væske i kroppen, det har jeg heldigvis ikke rigtig døjet med endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.