Scanning uge 28 i dag veloverstået <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Nitz - <3 David

Fru Aagaard skriver:

Spændende

Det altid spændende hvornår de melder ankomst og ikke mindst hvordan de ser ud og jamen, bbare det hele

Ja puha.. Alle de tanker er bare helt vildt spændende.. Jeg er ved at sprænges af spænding når jeg tænker på alle de ting der sker inden for 3-3½ månede og frem..
Men også lidt "skræmt" over det.. Men jeg er helt sikker på det hele bliver perfekt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Fru Aagaard

Nitz - 27+ skriver:

Ja puha.. Alle de tanker er bare helt vildt spændende.. Jeg er ved at sprænges af spænding når jeg tænker på alle de ting der sker inden for 3-3½ månede og frem..
Men også lidt "skræmt" over det.. Men jeg er helt sikker på det hele bliver perfekt..

Det kan jeg godt forstå

Alt er bare så spændende

Og ja, de næste mange mdr sker der bare så mange dejlige ting, og tiden kommer til at gå så stærkt. Synes denne graviditet (det er nr. 2) er gået så stærkt Vi er spændte på om lillepigen kommer på storesøsters fødselsdag

Anmeld

27. oktober 2011

Nitz - <3 David

Fru Aagaard skriver:

Det kan jeg godt forstå

Alt er bare så spændende

Og ja, de næste mange mdr sker der bare så mange dejlige ting, og tiden kommer til at gå så stærkt. Synes denne graviditet (det er nr. 2) er gået så stærkt Vi er spændte på om lillepigen kommer på storesøsters fødselsdag

Det er skønt når det går hurtigt.. Jeg tænker tit på at tiden går langsomt.. men når jeg så tænker tilbage.. På alle de ting jeg har lavet i sommeren, ferie, osv. Så syns jeg egentlig ikke det er ret længe siden ..

- det kunne være lidt sjovt hvis hun kommer på søsters fødselsdag.. Jeg snakkede faktis med min fys om sådan noget den anden dag.. Hun fortalte at hun har fødselsdag samme dag som hendes bror.. Og de har altidd syns det var lidt sjovt at have fødselsdag samme dag..

Anmeld

28. oktober 2011

Møn-Mor

Skønt billede af jeres kommende prinsesse og sikke en fin bolig hun har lejet sig ind i .

/Winnie

Anmeld

28. oktober 2011

Fru Aagaard

Møn-Mor skriver:

Skønt billede af jeres kommende prinsesse og sikke en fin bolig hun har lejet sig ind i .

/Winnie

Tusind tak

Hun ser allerede bare så lækker ud, kan ikke vente med at kysse og kramme og dufte hende...

Anmeld

28. oktober 2011

Møn-Mor

Fru Aagaard

Sådan har jeg det også - den sidste tid må gerne gå stærkt nu for vil så gerne putte med og møsse på den bette .

Anmeld

28. oktober 2011

Fru Aagaard

Møn-Mor skriver:

Fru Aagaard

Sådan har jeg det også - den sidste tid må gerne gå stærkt nu for vil så gerne putte med og møsse på den bette .

Jeg dig udmærket Men, tiden, går pludselig SÅ stærkt..

Jeg synes ikke jeg kan følge med lige for tiden

Nu det snart jul også kommer de små guldklumper

Anmeld

30. oktober 2011

CmarianN

Fru Aagaard skriver:

Vi var til 28 ugers scanning i dag , pga. for kort livmoderhals.

ALT var bare helt perfekt og lillepigen vejer godt 1000 g

Hovedet var nedad og numsen oppe under mine ribben i den ene side, og sådan har hun langt et godt stykke tid, og det er derfor jeg har så ondt deroppe, hun hopper med numsen på dem, frække pige Hun suttede på fingrerne og fødderne og lagde ikke skjul på hun er en pige og en fræk en der danser rundt

Vægten siger stadig plus 800 gram. Og lillepigen har helt klart sin fars næse... Ihhhh, det så sødt, det kan man se på billederne

Faren er pavestolt og storesøsteren er helt vild - og jeg bare lykkelig.

Lige et par billeder fra lillepigen i dag 27 + 5 i uge 28

Og min mave fra i dag Den vokser ...

- Karina og lillepigen uge 28

Hvor er det bare fint og skønt :-) du stråler :-)

Anmeld

31. oktober 2011

Fru Aagaard

CmarianN skriver:

Hvor er det bare fint og skønt :-) du stråler :-)

Tak , hvor er du sød 

Anmeld

31. oktober 2011

oOhelene&larsOo

Fru Aagaard skriver:

Vi var til 28 ugers scanning i dag , pga. for kort livmoderhals.

ALT var bare helt perfekt og lillepigen vejer godt 1000 g

Hovedet var nedad og numsen oppe under mine ribben i den ene side, og sådan har hun langt et godt stykke tid, og det er derfor jeg har så ondt deroppe, hun hopper med numsen på dem, frække pige Hun suttede på fingrerne og fødderne og lagde ikke skjul på hun er en pige og en fræk en der danser rundt

Vægten siger stadig plus 800 gram. Og lillepigen har helt klart sin fars næse... Ihhhh, det så sødt, det kan man se på billederne

Faren er pavestolt og storesøsteren er helt vild - og jeg bare lykkelig.

Lige et par billeder fra lillepigen i dag 27 + 5 i uge 28

Og min mave fra i dag Den vokser ...

- Karina og lillepigen uge 28

Sikke en fin bette pige i venter jer  dejligt og høre alt var som det skulle da i var til scanning 

Og sikke da en fin mave du har allerede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.