Scanning uge 28 i dag veloverstået <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.496 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Fru Aagaard

Vi var til 28 ugers scanning i dag , pga. for kort livmoderhals.

ALT var bare helt perfekt og lillepigen vejer godt 1000 g

Hovedet var nedad og numsen oppe under mine ribben i den ene side, og sådan har hun langt et godt stykke tid, og det er derfor jeg har så ondt deroppe, hun hopper med numsen på dem, frække pige Hun suttede på fingrerne og fødderne og lagde ikke skjul på hun er en pige og en fræk en der danser rundt

Vægten siger stadig plus 800 gram. Og lillepigen har helt klart sin fars næse... Ihhhh, det så sødt, det kan man se på billederne

Faren er pavestolt og storesøsteren er helt vild - og jeg bare lykkelig.

Lige et par billeder fra lillepigen i dag 27 + 5 i uge 28

Og min mave fra i dag Den vokser ...

- Karina og lillepigen uge 28

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

TbCp

Så fin så fin både lillepigen og dig

Anmeld

27. oktober 2011

AnneH

Fru Aagaard skriver:

Vi var til 28 ugers scanning i dag , pga. for kort livmoderhals.

ALT var bare helt perfekt og lillepigen vejer godt 1000 g

Hovedet var nedad og numsen oppe under mine ribben i den ene side, og sådan har hun langt et godt stykke tid, og det er derfor jeg har så ondt deroppe, hun hopper med numsen på dem, frække pige Hun suttede på fingrerne og fødderne og lagde ikke skjul på hun er en pige og en fræk en der danser rundt

Vægten siger stadig plus 800 gram. Og lillepigen har helt klart sin fars næse... Ihhhh, det så sødt, det kan man se på billederne

Faren er pavestolt og storesøsteren er helt vild - og jeg bare lykkelig.

Lige et par billeder fra lillepigen i dag 27 + 5 i uge 28

Og min mave fra i dag Den vokser ...

- Karina og lillepigen uge 28

Ihhh.. hvor skønt at alt så fint ud.

Ja det er skønt tidspunkt at se den lille på, synes også det ser ud til at vores lille pige får sin fars næse.

Men hvor er hun fin og din mave er også rigtig fin

Anmeld

27. oktober 2011

Fru Aagaard

Tak for det begge to

I andre må også meget gerne flashe guldklumpernes bolig ?

Anmeld

27. oktober 2011

Nitz - <3 David

Sikke nogle fine billeder
Jeg har ikke taget mavebilleder i denne uge.. Syns ik rigtig den er vokset såå meget.. Men her er det nyeste jeg har fra sidste uge.. (27+1)

Jeg var til scanning i fredags.. Og der vejede lillemanden 1012g.. Så de ligger da ret tæt.. Hun sagde så at han lagde lidt under gennemsnittet.. (27+3)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2011

Fru Aagaard

Nitz - 27+ skriver:

Sikke nogle fine billeder
Jeg har ikke taget mavebilleder i denne uge.. Syns ik rigtig den er vokset såå meget.. Men her er det nyeste jeg har fra sidste uge.. (27+1)

Jeg var til scanning i fredags.. Og der vejede lillemanden 1012g.. Så de ligger da ret tæt.. Hun sagde så at han lagde lidt under gennemsnittet.. (27+3)

Fin mave

Vores læge sagde bare hun lå lige som hun skulle på kurven og var hverken for lille eller stor, men helt perfekt

Nu er jeg jo heller ikke så høj eller bred, og farmand er tynd og høj - det kommer jo også an på gener Min søster og hendes mand er begge " store" og venter dem en dreng der ligger 22 % over normalen, men det er ud set fra dem, normalt - de jo begge store osv

De skal nok blive nogle lækre guldklumper

Anmeld

27. oktober 2011

Nitz - <3 David

Fru Aagaard skriver:

Fin mave

Vores læge sagde bare hun lå lige som hun skulle på kurven og var hverken for lille eller stor, men helt perfekt

Nu er jeg jo heller ikke så høj eller bred, og farmand er tynd og høj - det kommer jo også an på gener Min søster og hendes mand er begge " store" og venter dem en dreng der ligger 22 % over normalen, men det er ud set fra dem, normalt - de jo begge store osv

De skal nok blive nogle lækre guldklumper

Mange tak..
Ja de bliver helt sikkert perfekte.. Men jeg har også hørt fra flere at det ikke altid er heelt nøjagtigt.. For det er få millimeter de skal måle i.. Hun sagde også at vi bare ikke skulle regne med at få en kæmpe baby.. Men det passer også mig fint.. jeg har masser tøj i str 50 hehe.. Men jeg skal til scanning igen d. 8/11.. Så måler de ham igen..
Min kæreste var også meget lille da han blev født.. Og jeg har bare en fornemmelse af at han kommer til at ligne ham.. Nok fordi min kæreste ligner sig far SÅ meget..

Anmeld

27. oktober 2011

Fru Aagaard

Nitz - 27+ skriver:

Mange tak..
Ja de bliver helt sikkert perfekte.. Men jeg har også hørt fra flere at det ikke altid er heelt nøjagtigt.. For det er få millimeter de skal måle i.. Hun sagde også at vi bare ikke skulle regne med at få en kæmpe baby.. Men det passer også mig fint.. jeg har masser tøj i str 50 hehe.. Men jeg skal til scanning igen d. 8/11.. Så måler de ham igen..
Min kæreste var også meget lille da han blev født.. Og jeg har bare en fornemmelse af at han kommer til at ligne ham.. Nok fordi min kæreste ligner sig far SÅ meget..

Netop - det er jo ikke præcist, men ca. Vi skal scannes igen om knap 4 uger

Vi var også begge to omkring 3300, såe det jo ikke en stor en , og vores datter vejede 2580 g ved fødslen Vi skal forvente muligvis at føde for tidligt, og få en lille guldklump, som sidst, så vi har også masser af str. 50-56 og 62, men ihhh, det lille tøj

Anmeld

27. oktober 2011

Nitz - <3 David

Fru Aagaard skriver:

Netop - det er jo ikke præcist, men ca. Vi skal scannes igen om knap 4 uger

Vi var også begge to omkring 3300, såe det jo ikke en stor en , og vores datter vejede 2580 g ved fødslen Vi skal forvente muligvis at føde for tidligt, og få en lille guldklump, som sidst, så vi har også masser af str. 50-56 og 62, men ihhh, det lille tøj

Ja det er bare helt vildt lille.. Det er slet ikke til at forstå at de kan være i så lille tøj når de kommer ud..

Jeg vejede selv 3550g da jeg blev født.. Min kæreste er så født 4 uger for tidligt.. Så han vejede hun 2400g og tabte tig til 1900g fordi han ikke ville spise. Og hans "system" ville til at starte med ikke tage imod sonde..

Puha.. Jeg håber godt nok ikke han kommer før tid.. Men min mor har også sagt at det bliver d. 25 (har termin d 17.) Fordi der har min stedfar også fødselsdag..

Anmeld

27. oktober 2011

Fru Aagaard

Nitz - 27+ skriver:

Ja det er bare helt vildt lille.. Det er slet ikke til at forstå at de kan være i så lille tøj når de kommer ud..

Jeg vejede selv 3550g da jeg blev født.. Min kæreste er så født 4 uger for tidligt.. Så han vejede hun 2400g og tabte tig til 1900g fordi han ikke ville spise. Og hans "system" ville til at starte med ikke tage imod sonde..

Puha.. Jeg håber godt nok ikke han kommer før tid.. Men min mor har også sagt at det bliver d. 25 (har termin d 17.) Fordi der har min stedfar også fødselsdag..

Spændende

Det altid spændende hvornår de melder ankomst og ikke mindst hvordan de ser ud og jamen, bbare det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.