En fed hue til en pige ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

Anja

Jeg leder efter en fed hue til Esther. Den skal nok være lilla eller skrap pink. Har købt en flecce fra Name It der er skarp grøn med pink og lilla kanter og lommer.

Nogen der har nogle ideer ? Jeg har endnu ikke helt vænnet mig til at shoppe pigetøj

Pt bruger hun stadig den lille hvide bomuldshjelm som hun havde på hjem fra sygehuset - den er ved at være lige liiiiidt for lille .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Susan1978

jeg mener at have set en lilla hjelm med pink.. hmm måske er det småfolk der har den..

var det ikke også småfolk der lavede de der bluser som Tynes stella havde på.. var det ikke også lilla og pink.

Susan

Anmeld

6. februar 2009

Anja

Har fundet en sød hjelm med æbleprint i pinkt fra Småfolk. Nogen der kender deres størrelser godt ?

Hun er 4 mdr nu og er lige gået op i str 68 i tøj med en opsmøg på ærmet.
http://www.trend2kids.dk/product.asp?product=3330

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

det her er småfolk... er den ikke fed?

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

vil tro det er det samme som katvig.. hvis du kender det.. og det er altså meget godt str svarende.

Anmeld

6. februar 2009

Rasmine

Susan1978 skriver:

Er det ikke også sådan en bomuldshjelm?

Anmeld

6. februar 2009

Anja

Susan1978 skriver:

Jo, den er rigtig sød !

Har kun haft en par heldragter fra småfolk, ellers er jeg vist dedikeret Ej sikke lej fan - og lidt IdaT er heller ikke helt af vejen.

Anmeld

6. februar 2009

Anja

Ville I købe hjelm eller elefanthue ?

Elefanthue varme jo mere, når hun skal begynde at sidde op, men der er jo et par mdr endnu.

Der er hætte på trøjen jeg har købt

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

ja jeg ville nok købe en hjelm, synes de andre er for varme i fx barnevogn osv..

emil sover fx ikke i elefanthue men har den kun på når han er ude at lege , når han sover har han hjelm på.

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

Anja skriver:

Jo, den er rigtig sød !

Har kun haft en par heldragter fra småfolk, ellers er jeg vist dedikeret Ej sikke lej fan - og lidt IdaT er heller ikke helt af vejen.

nej nej... Urban elk fan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.