Er det ikke lidt kedeligt i aften ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

Anja

Altså er det bare mig, men er Xfaktor ikke lidt kedeligt i aften ??

Synes de brygger en times tv på en meget tynd suppe ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

ivfmarie

tjooo... men de har jo ikke rigtig noget "nyt" der skulle bare vælges i mellem nogen helt fantastiske talenter... Fantastisk niveau i år, mener jeg!

Anmeld

6. februar 2009

Anja

Ja, det er helt vildt. Alle solisterne er rigtigt gode .... har nok en forkærlighed for Claus Lillelund, for vi gik på seminariet samtidigt og ham og hans band spillede stort set altid til festerne

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

jeg synes hende sidsel er helt fantastisk.. men de der grupper de kan da godt gå hjem ..

Anmeld

6. februar 2009

linemus

Anja skriver:

Ja, det er helt vildt. Alle solisterne er rigtigt gode .... har nok en forkærlighed for Claus Lillelund, for vi gik på seminariet samtidigt og ham og hans band spillede stort set altid til festerne

Har du gået på Aalborg Seminarium??? Så er det da virkelig gået min næse forbi. Kasper (min mand) gik også på seminariet samme tid som ham Claus...

Anmeld

6. februar 2009

Anja

linemus skriver:

Har du gået på Aalborg Seminarium??? Så er det da virkelig gået min næse forbi. Kasper (min mand) gik også på seminariet samme tid som ham Claus...

Ja, det har jeg da ! Er da total nordjyde

Anmeld

6. februar 2009

linemus

Anja skriver:

Ja, det har jeg da ! Er da total nordjyde

Ej, det havde jeg fuldstændig svedt ud Nå, men det er da sjovt - så kan det være du kender min mand. Selvom han nu holdt flere pauser fra studiet og endte med at kvitte det, så han er nok ikke så nem at stadfæste (hedder det det?).

Anmeld

6. februar 2009

Anja

linemus skriver:

Ej, det havde jeg fuldstændig svedt ud Nå, men det er da sjovt - så kan det være du kender min mand. Selvom han nu holdt flere pauser fra studiet og endte med at kvitte det, så han er nok ikke så nem at stadfæste (hedder det det?).

Navnet Kasper ringer ikke lige nogle klokker ....

Men ja, jeg gik på Aalborg sem fra år 2000 og frem .... flyttede så til Sjælland ½ år inden jeg var færdig og gjorde studiet færdigt som selvstudie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.