Rabat kort til Lalandia spar 50%

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.010 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

SD

Super fed mulighed..... Kom BILLIGT i Lalandia.

Jeg sælger rabat kort til lalandia. Kortet giver jer 50% rabat på et midtuge ophold (tirs-fre) Det skal bruges på gule og grønne dage Kortet gælder pr hus. I kan altså være op til 8 personer.

Kortet har en værdig af op til 3000 kr (alt efter hvilket hus og hvilken periode man vælger)

Sælges lige nu til 500 kr - kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Kline

Jeg kunne godt være interesseret, Ved du om det gælder mellem jul og nytår og om man kan komme mandag hvis dagen er grøn? samt om man selv kan bestemme om det skal være Billund eller Rødby? Hvor bor du henne i landet?

Anmeld

2. november 2011

SD

Kline skriver:

Jeg kunne godt være interesseret, Ved du om det gælder mellem jul og nytår og om man kan komme mandag hvis dagen er grøn? samt om man selv kan bestemme om det skal være Billund eller Rødby? Hvor bor du henne i landet?

Hejsa.

Jeg ved ikke lige præcis hvornår de grønne og gule perioder ligger. Men ja det er lige meget om det er Billund eller Rødby.

Jeg bor i Hobro - men kan jo evt bare sende det til dig??

//Stine

Anmeld

2. november 2011

Benjamins_Mor

Hvornår skal det være brugt senest? 

:-) 

Anmeld

2. november 2011

Sildefisk

vil også gerne vide hvornår det skal være brugt inden? Kunne sagtens være interesseret

Anmeld

2. november 2011

Sildefisk

myr81 skriver:

vil også gerne vide hvornår det skal være brugt inden? Kunne sagtens være interesseret

og ved du hvad prisen så bliver for opholdet? hvis man vælger en alm uge (altså ikke helligedage mv) ??

Anmeld

2. november 2011

SD

Benjamins_Mor skriver:

Hvornår skal det være brugt senest? 

:-) 

senest 31/3

Anmeld

2. november 2011

SD

myr81 skriver:

og ved du hvad prisen så bliver for opholdet? hvis man vælger en alm uge (altså ikke helligedage mv) ??

skal bruges inden 31/3.

Det kan kun bruges på et midt uge ophold altså fra tirsdag til fredag. Prisen afhænger af, hvilket hus du vælger....

Anmeld

2. november 2011

Kline

kan det bruges fra mandag hvis den er grøn og kan man nøjes med kun 2 overnatninger eller er det fast at det er fra tirsdag til fredag?

Anmeld

3. november 2011

SD

Kline skriver:

kan det bruges fra mandag hvis den er grøn og kan man nøjes med kun 2 overnatninger eller er det fast at det er fra tirsdag til fredag?

Det er fast tirsdag til fredag Så vidt jeg ved, Det er i hvert fald det der står på kortet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.