argh!! - langt sorry!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

I know...Og jeg ved bestemt også at det ikke er let at tage snakken. 

Det er også altid let for andre at sige "gå fra ham" men jeg synes ærligt talt at det er den "lette" løsning frem for at kæmpe for et forhold; hvis man skulle smutte hver gang man mødte modstand ville ingen mennesker jo kunne klare et længere forhold.

Men det vigtigste er bare at I snart får snakket og at du ikke truer ham med at smutte når du bliver vred - selvom jeg udemærket forstår frustrationerne.

Ja, han er ikke så let at snakke med.. Og han gider ikke snakke om det.. Han lukker sig bare inde, og gider ikke høre hvad jeg har at sige.. Så vil han hellere bruge sin tid anderledes, og bare glemme hvad der er sket.. Jeg og jeg faktisk godt forstå ham.. jeg har det nogengange på samme måde.. Men jeg prøver og har prøvet i 2 dage at snakke med ham om det der er sket.. men det er ligesom at snakke til en dør. Men jeg bliver ved med at prøve..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Har du spurgt ham dirkete hvad han vil og hvor han vil hen med dethan laver? - han virker umidelbart ikke vildt interesseret i et forhold med dig.

Øv, kan lie fornemme hvilkeføflelser du må sidde med.

Ja det har jeg.. Men han kommer ikke med et direkte svar. Eller siger at "jeg tænker ikke på det samme som du gør" og med det mener han at jeg åbenbart straks tænker det væreste osv.. Hvilket jeg ikke gør

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Anonym skriver:

Ja det har jeg.. Men han kommer ikke med et direkte svar. Eller siger at "jeg tænker ikke på det samme som du gør" og med det mener han at jeg åbenbart straks tænker det væreste osv.. Hvilket jeg ikke gør

Lyder til han snakkr lidt udenom, for at undvige konfrontation, rigtig tarveligt, så den ligger hos dig, du må finde ud af hvad du vil så. kan forestille mig det er svært men man måtænke på sig selv først.  krammer lige igen.

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Lyder til han snakkr lidt udenom, for at undvige konfrontation, rigtig tarveligt, så den ligger hos dig, du må finde ud af hvad du vil så. kan forestille mig det er svært men man måtænke på sig selv først.  krammer lige igen.

Tusind tak for kram. Det varmer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.