for noget tid siden fangede jeg min kæreste i at skrive med en pige han lige have mødt DEN DAG HAN BLEV UDLÆRT! lige præcis på den dag jeg var aller mest stolt over at have ham som kæreste! han skriver at hun ser godt ud og bla bla. han var meget interesseret i hvad hun lavede til hverdag, osv osv.. Jeg gik fra ham, med vi fandt sammen igen.. Jeg har aldrig haft noget problem med at sende ham i byen, men det har jeg fået. Jeg sidder bare derhjemme og græder og prøver at tage mig sammen når han er i byen. Men så her den 14 oktober, var vi ude og bowle, og min kæreste, og hans kammerat ville i byen, og som den søde kæreste jeg er, så tager jeg med! men faktisk ikke fordi jeg har lyst. jeg har bare ikke nok tillid til at han er i byen uden mig mere.. det gik også fint, indtil de to ville ud og ryge, og jeg skulle lige passe på at bordet ikke blev taget. De er væk i 20-30 MINUTTER (!!) hvor jeg så skriver til ham at nu kunne de vidst godt tage at komme ind igen! i mellemtiden kom der sådan to gamle mænd over til mig, og var meget nærgående. og jeg følte mig slet ikke tryk ved at sidde alene.. Da han så kommer ind, siger han at de har mødt nogen englænder, og om jeg ikke ville med ud at snakke med dem. Det skal lige siges, jeg ikke havde jakke med, og det var meeeeget koldt udenfor.. Jeg siger så til ham at det vil jeg ikke. og jeg kørte hjem.. Inden vi overhovedet tog til bowling, sagde jeg til ham at han lige skulle huske at han havde sin kæreste med, så jeg kunne godt tænke mig at han ville kendes ved mig, da han ikke er så god til det.. Nå men jeg køre hjem, græder på vej hjem.. Ringer så til ham og siger "hvad sagde jeg" han var ligeglad med mig, sagde også "én fejltagelse i aften, og det er slut mellem os!"... Jeg får tudet færdig, og kommer hjem. Jeg skulle så hente dem klokken 3, og jeg er der klokken 3 som aftalt. de kommer ikke. så da klokken er 10 minutter over skriver jeg til ham om jeg bare skal køre hjem igen? men så kom de lige pludselig løbende.. Vi er hjemme klokken halv 4 ca. og jeg går direkte ind i seng.
Jeg læser så hans sms'er her til aften. og fandme om han ikke har haft gang i en trunte som engang var min rigtige gode veninde!!!!!!!!!!!! kigger så hvad tid han har skrevet til hende, og det har han lidt over halv 4!!! så IMENS jeg lagde i soveværelset!!
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Vi har det normalt rigtig dejligt. Men ved bare ikke om at hvis jeg tilgiver ham igen, så gør han det bare igen og igen og igen og igen
..
Argh!!
Tak fordi i ville læse med.. Puha, dejligt at få det ud på en måde!
Anmeld