Anbefal en LÆKKER og ikke for dyr restaurant....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

malenemusen

Angelspot skriver:

Jeg anbefaler også Flammen i Kolding, men har hørt at der er op til 3 mdrs ventetid på et bord, så det skal være i god tid man bestiller. Der er mange retter jeg aldrig ville have smagt, hvis ikke jeg havde spist der, feks kænguru. Så det er lidt mere eksotisk. Men MUMS det er lækkert og stemningen er hyggelig

I Kolding er der også Joes diner, billigt, godt mad og der er MASSER af det. Stedet er ikke så hyggeligt, men kan man se bort fra det, så er det altså et besøg værd. Der er desuden også take away

Så er der restaurant over åen, men den er lidt dyrere og ligger nede i gågaden, klods op af åen. Så det er et hyggeligt sted

Efter jeg flyttede fra Kolding til Herning, var jeg nødt til at finde mig et nyt favorit sted. Så det er blevet Vores restaurant som ligger meget tæt op af både banegård og biffen i Herning (meget heldigt ifbm en bio og middag kombi ) Den er sper hyggelig og maden er varierende, vildt lækker og ikke alt for pebret. Der er også take away.

Jeg kan også godt lide Marco Polo, men det er mest til en almindelig spis ude aften, der er ikke ret meget på menukortet som man ikke kan få andre steder. Men billigt og ganske udemærket. Der er også take away.

Men favorit stedet er helt klart Vores restaurant: www.voresrestaurant.dk

Joe's diner i kolding er desværre lukket.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

-Sigrid-

Der er en virkelig god kinesisk resturant i Ribe, den ligger lige ved siden af gågaden og ... mums! Så koster den heller ikke en bondegård

Anmeld

28. oktober 2011

PiaRW

Restaurent Flammen i Kolding. Den er helt formidabel!

Anmeld

28. oktober 2011

Kirk

Bryggeriet i Herning er også rigtig lækkert og også billigt hvis man vælger månedens ret, som er efter "all you can eat" konceptet

Sidst vi var der kom vi af med knap 400 kr. for 2 personer og vi fik hver 2 store portioner + drikkevarer

http://www.bryggeriet.dk/dk/bryggerierne/herning/menukort/tilbud

Anmeld

28. oktober 2011

Angelspot

malenemusen skriver:

Joe's diner i kolding er desværre lukket.......

WHAT????? Hvordan kan de gøre det????

Jeg gjorde da ellers mit for at støtte dem, men det er nok fordi jeg er flyttet, så fik de ikke penge nok i kassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.