Anbefal en LÆKKER og ikke for dyr restaurant....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

engdraget

Ribehøj familiepark imellem Ribe og Vejen - super lækker mad og hyggelig atmosfære - der har vi gentagne gange fejret vores årsdag! 

De har mange hjortespcialiteter og de opdrætter selv dyrene dertil...

VH Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Steph_Laurits

engdraget skriver:

Ribehøj familiepark imellem Ribe og Vejen - super lækker mad og hyggelig atmosfære - der har vi gentagne gange fejret vores årsdag! 

De har mange hjortespcialiteter og de opdrætter selv dyrene dertil...

VH Lene

Lyder heller ikke dårligt da

Anmeld

28. oktober 2011

Angelspot

StephanieJ skriver:

......i enten Herning, Kolding Esbjerg eller andre steder omkring Grindsted

Stedet skal ikke være rocker dyrt, men alligevel VILDT lækkert og godt

Kom endelig med forslag, skal vælge inden lørdag

På forhånd tak

Jeg anbefaler også Flammen i Kolding, men har hørt at der er op til 3 mdrs ventetid på et bord, så det skal være i god tid man bestiller. Der er mange retter jeg aldrig ville have smagt, hvis ikke jeg havde spist der, feks kænguru. Så det er lidt mere eksotisk. Men MUMS det er lækkert og stemningen er hyggelig

I Kolding er der også Joes diner, billigt, godt mad og der er MASSER af det. Stedet er ikke så hyggeligt, men kan man se bort fra det, så er det altså et besøg værd. Der er desuden også take away

Så er der restaurant over åen, men den er lidt dyrere og ligger nede i gågaden, klods op af åen. Så det er et hyggeligt sted

Efter jeg flyttede fra Kolding til Herning, var jeg nødt til at finde mig et nyt favorit sted. Så det er blevet Vores restaurant som ligger meget tæt op af både banegård og biffen i Herning (meget heldigt ifbm en bio og middag kombi ) Den er sper hyggelig og maden er varierende, vildt lækker og ikke alt for pebret. Der er også take away.

Jeg kan også godt lide Marco Polo, men det er mest til en almindelig spis ude aften, der er ikke ret meget på menukortet som man ikke kan få andre steder. Men billigt og ganske udemærket. Der er også take away.

Men favorit stedet er helt klart Vores restaurant: www.voresrestaurant.dk

Anmeld

28. oktober 2011

eliasogmor

StephanieJ skriver:

......i enten Herning, Kolding Esbjerg eller andre steder omkring Grindsted

Stedet skal ikke være rocker dyrt, men alligevel VILDT lækkert og godt

Kom endelig med forslag, skal vælge inden lørdag

På forhånd tak

restaurent flammen.... i kolding...

Anmeld

28. oktober 2011

Angelspot

Der er også Mad Donna i Herning, har været der en enkelt gang, DET er fornemt og lækkert gourmet, så skønt og hyggeligt, men også lidt dyrere...

Anmeld

28. oktober 2011

DinNabo

HVis I kan lide italiensk, skal I på Ristorante Ravello i Herning

http://ristoranteravello.dk/site/ 

Anmeld

28. oktober 2011

Steph_Laurits

Tak for alle Jeres bud

Anmeld

28. oktober 2011

Steph_Laurits

Angelspot skriver:

Jeg anbefaler også Flammen i Kolding, men har hørt at der er op til 3 mdrs ventetid på et bord, så det skal være i god tid man bestiller. Der er mange retter jeg aldrig ville have smagt, hvis ikke jeg havde spist der, feks kænguru. Så det er lidt mere eksotisk. Men MUMS det er lækkert og stemningen er hyggelig

I Kolding er der også Joes diner, billigt, godt mad og der er MASSER af det. Stedet er ikke så hyggeligt, men kan man se bort fra det, så er det altså et besøg værd. Der er desuden også take away

Så er der restaurant over åen, men den er lidt dyrere og ligger nede i gågaden, klods op af åen. Så det er et hyggeligt sted

Efter jeg flyttede fra Kolding til Herning, var jeg nødt til at finde mig et nyt favorit sted. Så det er blevet Vores restaurant som ligger meget tæt op af både banegård og biffen i Herning (meget heldigt ifbm en bio og middag kombi ) Den er sper hyggelig og maden er varierende, vildt lækker og ikke alt for pebret. Der er også take away.

Jeg kan også godt lide Marco Polo, men det er mest til en almindelig spis ude aften, der er ikke ret meget på menukortet som man ikke kan få andre steder. Men billigt og ganske udemærket. Der er også take away.

Men favorit stedet er helt klart Vores restaurant: www.voresrestaurant.dk

En masse bud, TAK

Har også selv boet i Herning, men har ikke prøvet halvdelen af stederne

Har prøvet Bones, Jensen's, Den mexicanske på Østergade, Fry og Poulsen

Anmeld

28. oktober 2011

Maja88

i herning er der KARMA eller Ravello

Anmeld

28. oktober 2011

FrkT

Der er også Restaurant Fiasko i Herning.... der har vi også spist (til mine forældres sølvbryllup), og det var super lækkert, men alligevel til en overkommelig pris....

http://www.restaurantfiasko.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.