Ufattelig meget hovedpine!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

LotteN

Thereseh skriver:

Har du tjekket dit blodtryk? Af og til kan hovedpine skyldes at blodtrykket stiger. 

nej, har jeg faktsik ikke, men har overvejet at ringe til lægen, da jeg alligevel skal have en tid til 25. ugers undersøgelsen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

LotteN

Mira0911 skriver:

Jeg oplevede det i anden graviditet... ved ikke hvad det skyldes... Men masser af vand, frisk luft, og du må gerne tage en af de 3 p'er.... 

nu spørger jeg måske dumt, men hvad er " de 3 pér" ?

Anmeld

26. oktober 2011

Mira0911

LotteN skriver:

nu spørger jeg måske dumt, men hvad er " de 3 pér" ?

Det Panodil, Pinex eller Pamol... 

Anmeld

26. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Da jeg var i uge 19 led jeg også RIGTIG meget af hovedpine! Jeg kan trøste dig med at du må gerne tage en panodil. Du må bare ikke tage dem ofte - i hvert fald det vagtlægen sagde til mig

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

LotteN skriver:

Jeg er nu 19 uger henne og jeg døjer ufatteligt meget med hovedpine og denne gang kører det f.eks på 3. dag i træk og jeg aner virkelig ikke hvorfor.

Nogen der har oplevet det samme?
Nogen der ved hvad det skyldes?

Jeg har også til tider haft den grummeste hovedpine, sammen med et lavt blodtryk. - så det var nok derfor

Anmeld

26. oktober 2011

Carl-Emil's mor

LotteN skriver:

jeg cykler til og fra arbejde hver dag - men ellers så spiller jeg lidt floorball 1-2 gange om ugen, men har ikke gjort det op til denne hovedpine...

så ville jeg nok vælge at smutte en tur i svømmehallen...

det der med lavt blodtryk giver jeg ikke meget for mit blodtryk er PERFEKT virkelig til ti guld stjerner men jeg har været SÅ plaget af hovedpiner I DE PERIODER JEG IKKE VAR FYSISK AKTIV, og det mente både fys og ostepat var pga mine nerver bliver ramt pga babys bevægelse...

Jeg var i svømmehallen og 6 min efter jeg havde plasket lidt rundt i vand og lavet lidt øvelser i det der varmvandsbassin forsvandt det

jeg træner nu fast fitness 2 gange om ugen i 30 min af gangen  ( før i tiden var det 1-1 1/2 time HVER DAG) og jeg er 7,9,13 fri for det nu  

Anmeld

26. oktober 2011

Nuggi90

Jeg døjer virkelig også med hovedpine. er 19+2 uger nu. Har haft det fra start af.

Det kan endten være for højt blodtryk, eller spændningshovedpine. Det siger min læge i hvert fald. Men kan nok også være andre grunde. Og han sagde jeg godt måtte tage hovedpindespiller når det virkelig er slemt.

Ved mig var det spændningshovedpine, jeg købte en ny pude og masserede min nakke. Det har faktisk hjulpet en del. men har det engang i mellem stadigvæk, men er blevet bedre.

Håber du finder ud af hvad der hjælper på dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.