Ufattelig meget hovedpine!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.697 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

LotteN

Jeg er nu 19 uger henne og jeg døjer ufatteligt meget med hovedpine og denne gang kører det f.eks på 3. dag i træk og jeg aner virkelig ikke hvorfor.

Nogen der har oplevet det samme?
Nogen der ved hvad det skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

-Sigrid-

LotteN skriver:

Jeg er nu 19 uger henne og jeg døjer ufatteligt meget med hovedpine og denne gang kører det f.eks på 3. dag i træk og jeg aner virkelig ikke hvorfor.

Jep, det er en af lykkerne ved graviditet

Jeg kunne forestille mig det skyldes hormoner - det er i hvert fald pga din graviditet... 

Der er ikke meget andet at gøre end vand 

Anmeld

26. oktober 2011

LotteN

-Sigrid- skriver:

Jep, det er en af lykkerne ved graviditet

Jeg kunne forestille mig det skyldes hormoner - det er i hvert fald pga din graviditet... 

Der er ikke meget andet at gøre end vand 

jeg havde det bare ikke ved den første graviditet, så undre mig bare... og det har flere gange været så slemt at jeg har kastet op om aftenen.....

Anmeld

26. oktober 2011

Carl-Emil's mor

LotteN skriver:

Du må GERNE tage panodil en sjælden gang imellem så hvis du har kørt på 3 døgn nu så ville jeg nok tage 1 enkelt inden jeg gik i seng så du har mulighed for at få vendt det  

Anmeld

26. oktober 2011

LotteN

Höör skriver:

Du må GERNE tage panodil en sjælden gang imellem så hvis du har kørt på 3 døgn nu så ville jeg nok tage 1 enkelt inden jeg gik i seng så du har mulighed for at få vendt det  

Ja, jeg læste godt i et blad at det var en skrøne og at undersøgelsen byggede på en kvinde der havde tager 2-3hovedpinepiller i 4 uger i træk... Så jeg har faktisk taget en hovedpinepille både mandag aften og tirsdag aften.. - men det virker desværre ikke rigtigt

Anmeld

26. oktober 2011

Carl-Emil's mor

LotteN skriver:

Ja, jeg læste godt i et blad at det var en skrøne og at undersøgelsen byggede på en kvinde der havde tager 2-3hovedpinepiller i 4 uger i træk... Så jeg har faktisk taget en hovedpinepille både mandag aften og tirsdag aften.. - men det virker desværre ikke rigtigt

hmm er du fysisk aktiv igennem sport? 

Anmeld

26. oktober 2011

Thereseh

LotteN skriver:

Har du tjekket dit blodtryk? Af og til kan hovedpine skyldes at blodtrykket stiger. 

Anmeld

26. oktober 2011

Mira0911

LotteN skriver:

Jeg oplevede det i anden graviditet... ved ikke hvad det skyldes... Men masser af vand, frisk luft, og du må gerne tage en af de 3 p'er.... 

Anmeld

26. oktober 2011

FieMus

jeg er i uge 11, og jeg har også sindssygt meget hovedpine men som der allerede er sagt, drik en masse vand, og hvil dig. 

god bedring 

Anmeld

26. oktober 2011

LotteN

Höör skriver:

hmm er du fysisk aktiv igennem sport? 

jeg cykler til og fra arbejde hver dag - men ellers så spiller jeg lidt floorball 1-2 gange om ugen, men har ikke gjort det op til denne hovedpine...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.