Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nitz - 27+ skriver: Hvor lækkert.. Det er altid dejligt at arve sådan noget.. Jeg har også "arvet" noget af en rigtig sød bruger her inde... Hun skrev til mig at hun havde en hel flyttekasse med drengetøj fra str. 50 til 62 ca.. Som jeg måtte få helt gratis.. Hun bor ikke så langt fra mig.. Så den hentede vi da lige.. Og så sagde hun at når hendes dreng groede ud af hans tøj så ville hun ligge det til side.. Og så kunne jeg også få det løbende.. Det er bare så sødt af hende.. Jeg har intet imod brugt tøj..
Hvor lækkert.. Det er altid dejligt at arve sådan noget.. Jeg har også "arvet" noget af en rigtig sød bruger her inde... Hun skrev til mig at hun havde en hel flyttekasse med drengetøj fra str. 50 til 62 ca.. Som jeg måtte få helt gratis.. Hun bor ikke så langt fra mig.. Så den hentede vi da lige.. Og så sagde hun at når hendes dreng groede ud af hans tøj så ville hun ligge det til side.. Og så kunne jeg også få det løbende.. Det er bare så sødt af hende.. Jeg har intet imod brugt tøj..
Ja det er skønt at arve og mens de er helt små slider de jo ikke så meget på tøjet. Tager også gerne imod brugt tøj og vil også gerne tage imod det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneH skriver: Så kom dagen hvor vi skulle til scanning og få kønnet at vide.... Og vi skal have en skøn lille pige!! Mange har gætte på en dreng, men det er en lille pige i maven min Og en meget aktiv en Men hun så jo bare super fin ud. Glæder mig så meget til hun kommer ud
Så kom dagen hvor vi skulle til scanning og få kønnet at vide....
Og vi skal have en skøn lille pige!! Mange har gætte på en dreng, men det er en lille pige i maven min Og en meget aktiv en
Men hun så jo bare super fin ud. Glæder mig så meget til hun kommer ud
Hej Anne. Dejligt I fik syn for sagen. Tillykke med den kommende lille pige. Forsat god weekend.
Kram Malene
Malene76 skriver: Hej Anne. Dejligt I fik syn for sagen. Tillykke med den kommende lille pige. Forsat god weekend. Kram Malene
Ja det var dejligt og meget skønt at se at hun har det godt.
Tak, også god weekend til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128