Opdate på "kan ikke vente længere"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

CmarianN

AnneH skriver:

Der var flest der gættede på en dreng  

Vi er glade for en pige, og det passer så fint sammen med at hun skal have en kusine  ca. 6 uger før, så de får meget ud af hinanden.

Ja det er da helt genialt :-) Håber de får rigtig meget ud af hinanden :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

AnneH

Nitz - 27+ skriver:

Hihi det må sige lidt om kønnet hih..
Min lille fyr var nærmest stolt over at vise tappen frem.. Han lagde endda med hånden der nede da hun startede med at scanne.. Hihi.. Men det er nok kun godt at lillepigen gemte sine kønsdele Bare det fortsætter hihi..

Jeg ville heller ikke kunne vente hvis jeg ikke fik det at vide til MD.. Min nysgerrighed er lidt for stor

hehe.. ja det siger jo nok lidt om kønnet  Ja hun må gerne forstætte sådan i meget lang tid

Vi troede vi kunne vente, men ventetiden blev for lang og shoppingen for kedelig

Anmeld

27. oktober 2011

Fru Aagaard

Ihhh, tillykke.. Skønt med en lille prinsesse

Anmeld

27. oktober 2011

AnneH

CmarianN skriver:

Ja det er da helt genialt :-) Håber de får rigtig meget ud af hinanden :-)

Ja det passer bare super godt sammen og vi bor tæt på hinanden, så tror nok de får god gavn af hinanden

Anmeld

27. oktober 2011

AnneH

Fru Aagaard skriver:

Ihhh, tillykke.. Skønt med en lille prinsesse

Tak

Anmeld

27. oktober 2011

Nitz - <3 David

AnneH skriver:

hehe.. ja det siger jo nok lidt om kønnet  Ja hun må gerne forstætte sådan i meget lang tid

Vi troede vi kunne vente, men ventetiden blev for lang og shoppingen for kedelig

Ja nemlig.. Shopping er SÅ kedeligt når man ikke ved hvad der gemmer sig.. Og jeg kan kan ikke vente helt til januar med at shoppe
Der er jo SÅ mange søde ting.. Men ikke rigtig i neutralt.. Jeg købte lidt neutralt omkring uge 16 eller sådan noget.. (før MD uge 20+1) Men nu tvivler jeg på om jeg overhovedet kommer til at bruge det.. især tøj.. Det har jeg SÅ meget af..

Anmeld

27. oktober 2011

TbCp

Ihhhh stort tillykke hvor er det dejligt!

Anmeld

27. oktober 2011

AnneH

Nitz - 27+ skriver:

Ja nemlig.. Shopping er SÅ kedeligt når man ikke ved hvad der gemmer sig.. Og jeg kan kan ikke vente helt til januar med at shoppe
Der er jo SÅ mange søde ting.. Men ikke rigtig i neutralt.. Jeg købte lidt neutralt omkring uge 16 eller sådan noget.. (før MD uge 20+1) Men nu tvivler jeg på om jeg overhovedet kommer til at bruge det.. især tøj.. Det har jeg SÅ meget af..

Ja mega kedeligt, har købt lidt, men ikke så meget og tror helt bestemt at det nok skal blive brugt.

Min søster meddelte lige i går, at vi da kan arve noget af dem, når deres lille pige vokser ud af de små størrelser, så det er jo også rigtig godt.

Anmeld

27. oktober 2011

AnneH

TbCp skriver:

Ihhhh stort tillykke hvor er det dejligt!

Tak!!

Anmeld

27. oktober 2011

Nitz - <3 David

AnneH skriver:

Ja mega kedeligt, har købt lidt, men ikke så meget og tror helt bestemt at det nok skal blive brugt.

Min søster meddelte lige i går, at vi da kan arve noget af dem, når deres lille pige vokser ud af de små størrelser, så det er jo også rigtig godt.

Hvor lækkert.. Det er altid dejligt at arve sådan noget..
Jeg har også "arvet" noget af en rigtig sød bruger her inde... Hun skrev til mig at hun havde en hel flyttekasse med drengetøj fra str. 50 til 62 ca.. Som jeg måtte få helt gratis.. Hun bor ikke så langt fra mig.. Så den hentede vi da lige..
Og så sagde hun at når hendes dreng groede ud af hans tøj så ville hun ligge det til side.. Og så kunne jeg også få det løbende.. Det er bare så sødt af hende.. Jeg har intet imod brugt tøj..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.