hjælp lige piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Anonym trådstarter

puuha, det har bare slet ikke været min dag overhovedet. jeg starter dagen med at smadre min telefon fuldstændig. hurra for iphone i glas   så får jeg et mindre vredes udbrud over ja ingenting faktisk. og jeg brænder aftensmaden på. skøn dag må jeg sige

nå men, nu sidder jeg og prøver og slappe af, men har så ondt i ryggen lige nu. og har os en del menses smerter.. er 3+5 idag, så vil gerne vide om det er normalt eller om det måske lige skal tjekkes efter selvom jeg ved de ikke kan gøre noget ved det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

kimfrit

3+5 det er jo ikke sørlig langt, har du testet positiv? Jeg tænker bare at det er optakt til din mens

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

3+5 det er jo ikke sørlig langt, har du testet positiv? Jeg tænker bare at det er optakt til din mens

ja jeg har testet knaldende positiv hos lægen han var selv noget overrasket over det da de normalt er svage på det tidspunkt..

Anmeld

26. oktober 2011

kimfrit

Anonym skriver:

ja jeg har testet knaldende positiv hos lægen han var selv noget overrasket over det da de normalt er svage på det tidspunkt..

Jeg skal ikke kunne sige det, men de kan ikke gøre noget hvis det er din mens der kommer desværre

vi må bare krydse fingere for det går i sig selv

Anmeld

26. oktober 2011

Camillos

Anonym skriver:

puuha, det har bare slet ikke været min dag overhovedet. jeg starter dagen med at smadre min telefon fuldstændig. hurra for iphone i glas   så får jeg et mindre vredes udbrud over ja ingenting faktisk. og jeg brænder aftensmaden på. skøn dag må jeg sige

nå men, nu sidder jeg og prøver og slappe af, men har så ondt i ryggen lige nu. og har os en del menses smerter.. er 3+5 idag, så vil gerne vide om det er normalt eller om det måske lige skal tjekkes efter selvom jeg ved de ikke kan gøre noget ved det.

Jeg tror ikke de vil gøre noget ved det når du ikke er længere henne?

Tror hvis du ringer til lægevagten o.l, vil de bare sige du skal se tiden an. Kan godt forstå din bekymring og det er frustererende at sidde i den situation og vente på om man er ved at abortere eller det bare er kroppen der opfører sig rigtig dumt lige idag. 

Det kan også være tegn på menses, da det ca er en måned du  er henne, det sker ofte i tidlige graviditeter.

alt hvad der krydses kan, og ja alle kan have en dårlig dag hvor alt går galt! 

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

Jeg skal ikke kunne sige det, men de kan ikke gøre noget hvis det er din mens der kommer desværre

vi må bare krydse fingere for det går i sig selv

netop, ved de ikke kan gøre noget, det ville bare være så super ærgeligt, men ja må sku bare se tiden an

Anmeld

26. oktober 2011

kimfrit

Anonym skriver:

netop, ved de ikke kan gøre noget, det ville bare være så super ærgeligt, men ja må sku bare se tiden an

vi kryderser alt herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.