Sikke en masse motivation der skal findes frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Camillos

Hej piger. 

Jeg er lidt overrumplet og har brug for at dele lidt med jer. 

Kort fortalt har jeg tidligere haft 4 spontane aborter og skulle endelig til gynækolog som havde lovet mig hormon behandling, pga Pcos! 

Jeg kom derop for ca 1½ uge siden med den forventning af nu skete der noget! 

Så spørger hun mig lige om højde og VÆGT.. 

og.. BANG.. 

Jeg fik kort fortalt en forelæsning om jeg var overvægtig og skulle tabe mig... Javel vidste jo godt jeg er overvægtig ( det har jeg altid været), men kunne hun dog ikke have fortalt mig om det sidste gang for 3 måneder siden. Så jeg havde tid til at forberede mig og begynde at tabe mig? 

Jeg blev så ked af det og skuffet over hendes svar og yder mere, ved jeg godt at RYGNING ER usundt men at hun beder mig stoppe med begge ting på en gang er for overvældende!!!!!! 

Nu har jeg haft 1½ uge til at sluge det hele og er så småt begyndt på mere motion og andre spise vaner. 

uge 1: Tabt mig 1,8 kg... så er der jo "kun" 12, 2 kg tilbage! Buha.,, 

Prøvede ½ dag at stoppe med rygningen, men det var for meget og næsten en skilsmisse grund herhjemme, min temptrament var ikke til at styre, når både sukkertrang og nikotin trang melder sig.

Tror jeg skriver denne tråd for at få lidt opbakning så jeg snart kan komme i behandling som virker på mig! 

Lige nu har jeg fået noget metformin som jeg startede op på i mandags. om 2 uger er jeg oppe på fuld dosis af dem. 

Et lille råb om lidt opbakning herfra, da jeg snart synes alt er så uretfærdigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

madsenmor

ville ikke gå vidre uden lige at give dig et kram

for ja der skal meget motivation til når pb skal have en hjælpende hånd...

prøv evt. at poppe ind over i gruppen barnløshedsbehandling... her er der masser af opbakning og trøstende ord når det er nødvendigt og sikkert også nogen der har stået i sammen situration som du gør nu

Anmeld

26. oktober 2011

Nessie

Ja det kunne hun da godt have fortalt dig sidste gang, det kan jo ikke have ændret sig meget på den korte tid.

Kan godt forstå at du blev ked af det.

Kan du ikke prøve med nikotin plastre, eller den der kunstige cigaret, så du også kommer af med røgen hurtigst muligt?

Held og lykke med det hele

Anmeld

26. oktober 2011

Camillos

madsenmor skriver:

ville ikke gå vidre uden lige at give dig et kram

for ja der skal meget motivation til når pb skal have en hjælpende hånd...

prøv evt. at poppe ind over i gruppen barnløshedsbehandling... her er der masser af opbakning og trøstende ord når det er nødvendigt og sikkert også nogen der har stået i sammen situration som du gør nu

Tak skal du ha jeg prøver..  det altid dejligt med en krammer 

Anmeld

26. oktober 2011

Camillos

Nessie skriver:

Ja det kunne hun da godt have fortalt dig sidste gang, det kan jo ikke have ændret sig meget på den korte tid.

Kan godt forstå at du blev ked af det.

Kan du ikke prøve med nikotin plastre, eller den der kunstige cigaret, så du også kommer af med røgen hurtigst muligt?

Held og lykke med det hele

Jo men motivationen og alle de plastre hjælper lige fedt så vidt som hun snakkede om var det nicotinen i cigaretten sæden og æggene ikke kunne lide.. Så om jeg starter på tyggegummi eller plaster er jo lige fedt ? 

Jeg prøver virkelig alt hvad jeg kan her synes bare snart ikke jeg kan holde ud at skulle kæmpe alle de kampe. Og nej jeg har ikke taget på siden hun så mig sidst overhovedet så jeg synes det er en kæmpe fejl fra hendes side  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.