Hvor er i alle sammen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

Loggidut

nu havde jeg lige set frem til en herlig aften, her på baby, med masser af input fra jeres verden...men her er bare såååååå stille.

please, fortæl mig at en aften foran fjerneren ikke bliver en nødvendighed...please....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

ivfmarie

heej rooolig nu... er det ikke aftenputtehyggeriyualstid nu? Vi skal i hvertfald til at gøre ungerne sengeklar nu... men så er jeg på bagefter.. Dog i combo med x-factor og Wii

ses senere

Anmeld

6. februar 2009

Anja

Jeg er alene hjemme med ungerne, så når de er langt i seng står den på baby og x-faktor

Anmeld

6. februar 2009

ivfmarie

ivfmarie skriver:

heej rooolig nu... er det ikke aftenputtehyggeriyualstid nu? Vi skal i hvertfald til at gøre ungerne sengeklar nu... men så er jeg på bagefter.. Dog i combo med x-factor og Wii

ses senere

Var der nogen der sagde nemme børn?

Siden jeg postede første indlæg har jeg lige puttet to rene unger. De har fået læst go-nat historie, og begge har puttet sig i fred og fordragelighed, og med godt humør!

Marie - klar til fredag aften

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

jeg er her... har sååååååååååååå ondt i alle mine kirtler eller mandler eller hvad det måtte være....

Ea ser disney show og Emil sover , så vi venter bare på X factor.. men jeg er her..

Jannik er til cognac smagning i Roundtable klubben.

Susan

Anmeld

6. februar 2009

Loggidut

Susan1978 skriver:

jeg er her... har sååååååååååååå ondt i alle mine kirtler eller mandler eller hvad det måtte være....

Ea ser disney show og Emil sover , så vi venter bare på X factor.. men jeg er her..

Jannik er til cognac smagning i Roundtable klubben.

Susan

så er han sgu nok sjauw når han kommer hjem, fnis.

misundelse er en grim ting, og jeg kunne virkelig godt bruge en ordentlig omgang bøhmand i dag...

ja ja piger, her menes at drikke sig fuld!

Anmeld

6. februar 2009

ivfmarie

jeg snupper sgu lige en halv time med wii'en... ses til x-factor.

Marie - snart lex-gazelle

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

JEG VIL OGSÅ HAVE EN WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

ei nu køber jeg fandme snart bare det lort.. så må økonomi være økonomi..

ihh bare vi dog ikke kun havde den 6.. men den 20 eller noget.. så vidste jeg at vi sagtens kunne klare at jeg købte sådan en.

Anmeld

6. februar 2009

Rasmine

Vi har været i Bilka og handle. Nu har Rasmus fået sin støvsuger, og så glemte vi batterier.
Grr...

Fik mere eller mindre en trussel på FB, pga jeg skrev på væggen for "marsvinene".
-Skrev så tilbage, om det var en trussel? Og fortsat god weekend!

Nu har idioten slettet sit indlæg, bliver sgu så harm, når folk ikke kan stå ved det de skriver.

Det er ÈN stor børnehave, på den side om de marsvin, fanme utroligt folk ikke kan holde fokus på emnet.

Mette - som selv lige got off the topic, er bare så harm!

Anmeld

6. februar 2009

Loggidut

harhhh, Bacon, lad nu være med at blive så vred....

jeg sidder netop i en af de samme debatter på ekstrabladets nationen, og fååååk, hvor er folk underlige ude i verdenen, en mener det er satans skyld, og andre mener de skal have hovederne skåret af...altså?

hvorfor roder folk så voldsomt rundt i det?

hvad jeg også har luret er, at når de har de her emner, eller emner i det hele taget, så bliver det altid drejet over i emner, der handler om folk af anden etnisk baggrund, og jeg sidder bare i spænding og venter på at en eller anden dummer sig, og pladre løs om noget de ikke fatter i den sidste ende alligevel...

dog har jeg fundet ud af, at det ikke kan nytte noget at piske sig selv op over folks dumme bemærkninger...og det er også det jeg forsøger at praktisere har...

vrede kommer man ingen steder med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.