uh Linemus, du var i mine tanker her i eftermiddag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

Loggidut

Vi sad nede i køkkenet, og snakkede, min veninde og svigerforældrene...og så kommer vi til at snakke om at nu begynder poderne nok snart at hoppe, jeg tænkte med det samme på dig og dit indlæg om da du hoppede med pigerne...
og alt mens vi sad der og øffede om at ungerne snart kan hoppe...så begynder ungen, midt på gulvet at sige do, dre, åååååååp...mens hun hurtigt kommer op på tæer, og ned igen...hvorefter hun højlydt grinede...og det hele gentog hun igen og igen

jeg tror sgu de har smugtrænet i DP!

ihvertfald er det bare det helt store hit i dag, do, dre, ååååååp.....lol

så du har virkelig spøgt herhjemme i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

linemus

Haha, hvor sødt. Hvor er det sjovt at de gør det samme. Signe siger også doooo dreeee op! og så går hun laaangt ned i knæene og træder så forsigtigt ned af den kuffert eller pakke bleer el. lign. hun står på

Anmeld

6. februar 2009

Loggidut

harhhh, ok, så langt er tif ikke kommet endnu, hun gør det på strakte ben...jeg tror hun har luret de store unger i DPén, uden at være sikker!

Anmeld

6. februar 2009

linemus

Vi hørte en hoppesang med Sigurd her inden puttetid, og jeg lagde mærke til, at Nanna lave hoppebevægelser med hele kroppen undtagen fødderne, som stampede løs skiftevis Signe laver også vilde hoppebevægelser - dog uden fødderne løfter sig fra jorden

Det ku' være de skulle komme og vise Tif hvordan man gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.