Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaSoefelt skriver: Stort tillykke med Jeres fine baby
Stort tillykke med Jeres fine baby
Tusinde tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så fin en lille baby Og tillykke med det flotte tal
Kruse90 skriver: Ja det var herligtJa det er altid noget at det er den vej heheJeg glæder mig så meget til at nyde babyen inde i maven og også rigtig meget til at baby kommer ud
Ja det var herligtJa det er altid noget at det er den vej heheJeg glæder mig så meget til at nyde babyen inde i maven og også rigtig meget til at baby kommer ud
iiih ja det er altså lidt hyggeligt at man sådan kan følge hinanden herinde
Ihhh smukke! sikke en lille lækker baby, der ligger og hygger der i sin 1-værelses. Dejligt at høre at alt var helt perfekt Og hvor dejligt at blive rykket to dage frem
Bliver spændende at se hvilket køn det bliver Vil I vente til MD, eller snupper i en kønsscanning?
Kruse90 skriver: Jo det er det Den ligner jo helt en babyOg det er så specielt når det er ens egen baby
Jo det er det Den ligner jo helt en babyOg det er så specielt når det er ens egen baby
Nemlig
Giraffen skriver: iiih ja det er altså lidt hyggeligt at man sådan kan følge hinanden herinde
Ja det er super super dejligt
Trolde_mor skriver: Ihhh smukke! sikke en lille lækker baby, der ligger og hygger der i sin 1-værelses. Dejligt at høre at alt var helt perfekt Og hvor dejligt at blive rykket to dage frem Bliver spændende at se hvilket køn det bliver Vil I vente til MD, eller snupper i en kønsscanning?
Hej sveskeTusinde tak, det er helt fantastiskVi er sååå glade altså. Vi snupper vidst en kønsscanning heheKram
Neeeeeeeeej!!!! Jeg havde slet ikke set du var gravid! Ihhhhh, TILLYKKE!!! Hvor er det dejligt og fantastisk! Hurra!
Nææææææ
Og stort tillykke med nf også! Ihhh...
Ejjj, jeg kan slet ikke komme mig over det! Igen tillykke!!
ENDELIG blev det jeres tur! Altså hvor pragtfuldt!
DK skriver: Ejjj, jeg kan slet ikke komme mig over det! Igen tillykke!! ENDELIG blev det jeres tur! Altså hvor pragtfuldt!
hehe tusinde tak søødeDet er helt igennem fantastisk, vi er så lykkelige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128