Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.Lige en opdatering på vores NF scanning.Det gik såååå godt og baby er sååå lækker Smelte smelte.Fik rykket min termin fra den 6 maj til den 4. majBaby vinkede, sprallede og drillede hehe.Den lå og puttede sig så meget, at vi må skubbe lidt til den for at få mål nakkefolden Men alt var i fineste orden.Fik en risiko der hed 1:21000 så det kan jo ikke blive meget bedreI må lige nøjes med et enkelt billede, da jeg ikke har modtaget de billeder fra min far endnu Han har scannet dem ind så de kommer her engang.Men lille elskede babyMor og far er så stolte.Kram Carina 12+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pernille08 skriver: Stort tillykke med dden fine NF ..
Stort tillykke med dden fine NF ..
Tusinde takDet var så vildt
Kruse90 skriver: Tusinde takDet var så vildt
Ja det er skønt at få set bebs første gang! Tillykke med den fine lille myr!
Kh Kirsten
Tillykke med den dejlige scanning
Kruse90 skriver: Hej piger.Lige en opdatering på vores NF scanning.Det gik såååå godt og baby er sååå lækker Smelte smelte.Fik rykket min termin fra den 6 maj til den 4. majBaby vinkede, sprallede og drillede hehe.Den lå og puttede sig så meget, at vi må skubbe lidt til den for at få mål nakkefolden Men alt var i fineste orden.Fik en risiko der hed 1:21000 så det kan jo ikke blive meget bedreI må lige nøjes med et enkelt billede, da jeg ikke har modtaget de billeder fra min far endnu Han har scannet dem ind så de kommer her engang.Men lille elskede babyMor og far er så stolte.Kram Carina 12+5
Hvor er den fin smukke. Stort tillykke med en fin scanning
Hvor er det bare super godt for jer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128