Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Weee sikke en dejlig opdatering.. Hvor er det bare godt at hører at alt er i den skønneste orden.
Tilykke med en dejlig og vel overstået NF.
Den ser rigtig ud til at hygge sig der inde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så kom dagen endelig! Fantastisk
Og sikke en dejlig lille en
Kruse90 skriver: Hej piger.Lige en opdatering på vores NF scanning.Det gik såååå godt og baby er sååå lækker Smelte smelte.Fik rykket min termin fra den 6 maj til den 4. majBaby vinkede, sprallede og drillede hehe.Den lå og puttede sig så meget, at vi må skubbe lidt til den for at få mål nakkefolden Men alt var i fineste orden.Fik en risiko der hed 1:21000 så det kan jo ikke blive meget bedreI må lige nøjes med et enkelt billede, da jeg ikke har modtaget de billeder fra min far endnu Han har scannet dem ind så de kommer her engang.Men lille elskede babyMor og far er så stolte.Kram Carina 12+5
Hej piger.Lige en opdatering på vores NF scanning.Det gik såååå godt og baby er sååå lækker Smelte smelte.Fik rykket min termin fra den 6 maj til den 4. majBaby vinkede, sprallede og drillede hehe.Den lå og puttede sig så meget, at vi må skubbe lidt til den for at få mål nakkefolden Men alt var i fineste orden.Fik en risiko der hed 1:21000 så det kan jo ikke blive meget bedreI må lige nøjes med et enkelt billede, da jeg ikke har modtaget de billeder fra min far endnu Han har scannet dem ind så de kommer her engang.Men lille elskede babyMor og far er så stolte.Kram Carina 12+5
Årh sikke en fin lille grandkusine/fætter mine unger får
mrs X skriver: Ja det er skønt at få set bebs første gang! Tillykke med den fine lille myr! Kh Kirsten
Ja det er skønt at få set bebs første gang! Tillykke med den fine lille myr!
Kh Kirsten
Tusinde tak
tillykke med en god nf scanning....
AnnaKJ skriver: Tillykke med den dejlige scanning
Tillykke med den dejlige scanning
mange tak
Chalala85 skriver: Hvor er den fin smukke. Stort tillykke med en fin scanning
Hvor er den fin smukke. Stort tillykke med en fin scanning
Tusinde tak smukke
dukke skriver: Tillykke
Tillykke
Taark
anetteb skriver: Hvor er det bare super godt for jer!
Hvor er det bare super godt for jer!
Ja det er så dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128