Så det i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

christina92

Hej tøser

Jeg har testdag i dag/i morgen... og ingen spor af menses, heller ikke føelsesmæssigt. Plejer ALTID at kunne mærke når jeg skal have det. Både fysisk i maven men også på mit humør, plejer og have meget kort lunte. og denne gang NADA!!

Jeg har haft niv i maven og føler mig "tyk" eller spændt i underlivet, og det har jeg heller ikke ligefrem prøvet før.

Skal jeg bare slå koldt vand i blodet og vente og se weekenden over eller skal jeg bare teste løs? Testede negativ i går morges..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Emily2012<3

christina92 skriver:

Hej tøser

Jeg har testdag i dag/i morgen... og ingen spor af menses, heller ikke føelsesmæssigt. Plejer ALTID at kunne mærke når jeg skal have det. Både fysisk i maven men også på mit humør, plejer og have meget kort lunte. og denne gang NADA!!

Jeg har haft niv i maven og føler mig "tyk" eller spændt i underlivet, og det har jeg heller ikke ligefrem prøvet før.

Skal jeg bare slå koldt vand i blodet og vente og se weekenden over eller skal jeg bare teste løs? Testede negativ i går morges..

TEST TEST TEST!

Anmeld

26. oktober 2011

1012lmp

Vent til weekenden... husk du lovede det... haha

Anmeld

26. oktober 2011

Emily2012<3

1012lmp skriver:

Vent til weekenden... husk du lovede det... haha

Eeej .. Jeg er nysgerrig .. Efter jeg ikke tester mere selv, så elsker jeg at sidde og kigge andres teste.. 

Synes bare det er så spændende..

Anmeld

26. oktober 2011

1012lmp

BJNGJ. skriver:

Eeej .. Jeg er nysgerrig .. Efter jeg ikke tester mere selv, så elsker jeg at sidde og kigge andres teste.. 

Synes bare det er så spændende..

Jeg synes også det er mega spændene ville sq ønske det var mig.. hehe.... Men alligevel hun skulle jo nødig blive skuffet

Anmeld

26. oktober 2011

christina92

1012lmp skriver:

Jeg synes også det er mega spændene ville sq ønske det var mig.. hehe.... Men alligevel hun skulle jo nødig blive skuffet

Hvor er du sød du tænker på mig  og jeg tror jeg venter. min søster ligger lige nu og føder i Thisted så blvier underholdt med andre ting lige nu, som heldigvis tager tankerne fra min egen babydrøm

Anmeld

26. oktober 2011

1012lmp

christina92 skriver:

Hvor er du sød du tænker på mig  og jeg tror jeg venter. min søster ligger lige nu og føder i Thisted så blvier underholdt med andre ting lige nu, som heldigvis tager tankerne fra min egen babydrøm

Uhhh hvor spændene og på forhånd tillykke med den snarlige titel Men ja vent i det mindste bare lige til lørdag...! Det er kun nogle få dage det klarer du snild

Anmeld

26. oktober 2011

christina92

BJNGJ. skriver:

TEST TEST TEST!

Putter dine  i lommen og venter nok til weekenden. bliver moster lige nu, min søster føder i Thisted, så tankerne er et andet sted lige nu. og vil gerne vente så længe som muligt... vil så nødig blive skuffet hvis mens kommer i morgen

Anmeld

26. oktober 2011

christina92

1012lmp skriver:

Uhhh hvor spændene og på forhånd tillykke med den snarlige titel Men ja vent i det mindste bare lige til lørdag...! Det er kun nogle få dage det klarer du snild

Uhh tusind tak.. det er nr. 2 hun skal have og min niece er mit et og alt! OG ja tror også godt jeg kan vente. har heldigvis ingen test i huset

Anmeld

26. oktober 2011

1012lmp

christina92 skriver:

Uhh tusind tak.. det er nr. 2 hun skal have og min niece er mit et og alt! OG ja tror også godt jeg kan vente. har heldigvis ingen test i huset

Uha dobbelt status... fantastisk!

Nej så skal du bare holde dig i skinnet og ikke købe en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.