Eddikesur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

linemus

Kan I også være det? Sådan uden nogen særlig grund? Har sådan en rigtig sur dag, eller den blev først rigtig sur, da jeg hentede piger, der ikke ville høre en pind efter på vej hjem. Jeg faldt så lang jeg var, da Signe stak af ind i en have, og jeg måtte spundse efter hende. Og så fattede de ikke, at de skulle gå lige hjem istedet for at gå i hver deres retning. Er bare blevet mere og mere sur og indædt arrig. De opførte sig egentlig pænt nok, og legede selv osv. men Signe skal bare gentagne gange ødelægge det hele og tæske løs på Nanna, så hun kommer hylende. Ihh, sådan noget pyllergråd og hysteri gør mig bare endnu mere arrig. Nu er vi kommet igennem aftensmaden og gået op til fjernsynet, så nu prøver jeg at køle af har ved baby'en. Synes bare jeg er den sureste rådne mor i hele verden, og forstår egentlig ikke, hvorfor jeg er blevet så sur.

Sure Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Loggidut

jo

michael har lige spurgt hvorfor jeg smækkede med døren til toilettet og snerrede af tiffanie, bare fordi hun valgte at banke hendes tallerken hårdt ned i bordet, dyppe ærmet ned i maden, og bagefter jokke på de efterladenskaber som hun havde smidt i hendes stol...

men jeg tror da ikke jeg er sur...kan slet ikke forstille mig det, men min omgangskreds mener noget andet!

jeg forstår dig sørme godt!
hvem fanden gider måske at ligge på blafre rundt på et fortorv, bare fordi nogle dumme unger ikke kan høre efter...

LINEMUS, det er weekend, op med humøret nu!

Anmeld

6. februar 2009

Joan ( Smallie )

jo jo kender jeg godt. Det er en af de dage hvor man bare ønsker fred og at ungen og manden vil lade en være.

Tror vi alle har sådan nogen dage, og ved du hvad? Det skal vi altså også have lov til.

Og Line hatten af for dig der har 2 små hvor imod jeg kun har en

Joan der ønsker en god weekend

Anmeld

6. februar 2009

ivfmarie

Hey din sure kone!!

Nu får du lidt kvalli-tid med dig selv i morgen.. så bliver du super glad og overskudsagtig igen!
Jeg ved liiige hvordan du har det.. Jeg kan blive så edderspændt rasende over ingenting (eller bittesmå åndsvage ting). Og det er altid de stakkels unger det går ud over.

Freja er god til at spørge om jeg er sur... og så plejer det faktisk lige at hjælpe på humøret at fortælle hende hvorfor jeg er som jeg er...

Nå, vil bare sige at du er ikke alene om at være sure-mor i ny og næ

Marie - der dog håber at surhede har fortaget sig til i morgen

Anmeld

6. februar 2009

Anja

Tror altså, at vi alle kan nikke genkendende til sådanne dage. Det er møg irriterende, og man bliver nærmest mere sur på sig selv fordi man ender med at vrisse af ungerne ....

Er sikker på at det gode humør er tilbage i morgen

Anmeld

6. februar 2009

linemus

Åh tak!!!! Det var lige det jeg havde brug for. Humøret er allerede meget bedre. Skønt at kunne dele det med nogen, der forstår

Anmeld

6. februar 2009

Tikki

jeps jeg har også sådan en dag - sidder pt i soveværelset med computeren fordi jeg ikke gider se på manden, som blev tøsesur over et eller andet jeg sagde...egentligt åndsvagt ...men jo kender de dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.