loggi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

heaven

hva så??

Tør man mon spørge, om du er i job igen??

Jannie - der håber for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Loggidut

ja det må du, hele seancen er udsat til på tirsdag, senest, for de har to jobsamtaler mere på mandag, ikke lige det jeg hørte da jeg var til samtale med dem...så nu kan jeg vente 4 dage mere...

lidt træls, og da jeg ikke hørte en disse fra dem, ringede jeg dem selv op, for jeg kunne altså ikke blive ved med at gå her og have ondt i maven.

tak for du spurgte, men intet svar endnu!

Anmeld

6. februar 2009

bette

okay det er sku da surt.. nå men jeg krydser fingerne fortsat for dig

Anmeld

6. februar 2009

Loggidut

ja men det er som om jeg slapper bedre af nu, jeg er ikke å spændt op, som jeg var for nogle timer siden...

og nu giver jeg mig til at søge flere jobs, i går kunne jeg slet ikke tage mig sammen til det!

Anmeld

6. februar 2009

heaven

Loggidut skriver:

ja det må du, hele seancen er udsat til på tirsdag, senest, for de har to jobsamtaler mere på mandag, ikke lige det jeg hørte da jeg var til samtale med dem...så nu kan jeg vente 4 dage mere...

lidt træls, og da jeg ikke hørte en disse fra dem, ringede jeg dem selv op, for jeg kunne altså ikke blive ved med at gå her og have ondt i maven.

tak for du spurgte, men intet svar endnu!

hruum...!!!! de burde da melde klart ud at de har samtaler mandag også... ellers er det godt nok en lang "ventetid".. fedt du ringede og fik en afklaring. Krydser videre for dig, du er da guld for enhver arbejdsplads

Jannie - der godt kan prøve at skaffe dig et job, hvis du vil køre til Randers, og arbejde med knapt 95 børn i alderen 3-6 år??

Anmeld

6. februar 2009

Loggidut

ja hvad pokker ...jeg har søgt helt nede ved mariager fjord, så randers er da kun en spytklat væk!

aj jeg er godt nok ved at være lidt...hmmm, opgivende!

Anmeld

6. februar 2009

heaven

Loggidut skriver:

ja hvad pokker ...jeg har søgt helt nede ved mariager fjord, så randers er da kun en spytklat væk!

aj jeg er godt nok ved at være lidt...hmmm, opgivende!

ja, det er sgu også lidt træls for dig....... Du var så positiv den anden dag?? Men vi må krydse videre, keep up yhe spirit...

Jannie

Anmeld

6. februar 2009

Loggidut

heaven skriver:

ja, det er sgu også lidt træls for dig....... Du var så positiv den anden dag?? Men vi må krydse videre, keep up yhe spirit...

Jannie

det er jeg stadig...er bare lidt træt af at vente...og vide kampen forværes dag for dag...

Anmeld

6. februar 2009

heaven

Loggidut skriver:

det er jeg stadig...er bare lidt træt af at vente...og vide kampen forværes dag for dag...

ja, kan forestille mig, det er rigtig hårdt at vente i så lang tid!!! I mit fag får man som regl besked samme dag, så har kun skullet vente i nogle få timer af gangen.....

altså, sagde de ikke det med at der var samtaler mandag også, eller har du simpelthen ikke hørt det??

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.