Anonym skriver:
hver gang jeg har samleje med min kæreste ender det ALTID op med jeg har enormt meget svie bagefter. Lige i skede åbningen! det gør så AVS at jeg faktisk ikke kan gå i bad efter UDEN det gør nuller naller - & wc besøget efter får det til at brænde en i helvede :s
jeg har været til læge med det 2 gange hvor der fandtes ud af jeg havde svamp og fik da begge gange behandling for det. Kort sagt gør det ikke spor ondt i skeden når ikke der sexes, derudover plages det med ømhed i forbindelse med sex. Og det KUN efter og under sex det gør så ONDT! Jeg aner virkelig ik hvad jeg skal gøre! jeg er meget våd og vi bruger også alt muligt andet for at holde mig godt våd men - det ender altid alligevel op med svie.. :s jeg er ret stram så der skal arbejdes lidt for at få den sjove ind men synes det rigtig underligt det blir ved med at svie efter samleje !!!! også selvom den er kommet ind ved hjælp af creme har jeg den svie på nakken og ikk mindre gør det at cremen brænder!!!!!! hvad skal jeg gøre!? det ødelægger vores sexliv :s jeg må lade mig fortælle jeg aldrig har haft let ved sex og altid været meget lukket ved åbningen men dog ikke døjet med så mange smerter som idag! ):
Jeg har også selv døjet med svamp - jeg fik det hver gang jeg havde menstruation
indtil jeg gik over til en silikone-kop frem for indlæg/tamponer 
Så jeg vil anbefale at du 1) kommer til længen og får svampen væk igen
og derefter kun bruger 100% neutrale produkter - mht smørrelse så kan jeg meget meget kraftigt anbefale fx Eros Body Glide, der er 100% silikone... den er fantastisk og den blødgør den fungerer som glidecreme men uden creme i så dn blir ikke hverken klistret eller noget som helst andet
Anmeld